  • 31. Data: 2013-07-14 15:00:07
    Temat: Re: P?acenie rachunk?w KK Citi
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 14.07.2013 14:54, Kamil Jońca pisze:

    > Migracja byłego handlobanku na system citi. okolice maja 2000 lub 2001
    > roku.
    > Potwierdzam, że działy się wtedy cuda.

    Ach, wtedy ... ale wtedy to nie Citi się migrował tylko Handlobank się
    przekształcał w Citi. I istotnie cuda pamiętam :).

    Pod rządami Citi było już jednak stabilnie.

    p. m.

  • 32. Data: 2013-07-14 15:07:57
    Od: MK <m...@i...pl>

    > Ach, wtedy ... ale wtedy to nie Citi się migrował tylko Handlobank się
    > przekształcał w Citi. I istotnie cuda pamiętam :).
    >
    > Pod rządami Citi było już jednak stabilnie.
    >
    > p. m.

    wtedy to juz Citi bylo.
    Zobaczymy jak bedzie za tydzien. tu mozliwosci rollbacku nie bedzie.

    --
    pozdrawiam
    MK

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 33. Data: 2013-07-14 15:44:42
    Od: W <w...@w...pl>

    MK wystukał, co następuje:

    > wtedy to juz Citi bylo.
    > Zobaczymy jak bedzie za tydzien. tu mozliwosci rollbacku nie bedzie.

    A tak właściwie to co ma się zmienić? poza tym, że nie będzie (już nie ma)
    wyciągów do KK wysyłanych na e-mail?

    w.