  • 1. Data: 2013-07-11 00:58:08
    Temat: Dość już tego wegetarianizmu?...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Kto zna dobry przepis na pieczone mięso wiewiórcze? ;)

    -=-

    Czy jest taki ktoś, kto 10 lipca dostał orzeszki i nie
    stracił ich, choć nie złożył do BGZ pisemka dotyczącego
    przekazywania poborów?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-07-11 09:12:15
    Temat: Re: Dość już tego wegetarianizmu?...
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 00:58:08 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Kto zna dobry przepis na pieczone mięso wiewiórcze? ;)

    > Czy jest taki ktoś, kto 10 lipca dostał orzeszki i nie
    > stracił ich, choć nie złożył do BGZ pisemka dotyczącego
    > przekazywania poborów?

    Ja stracilem, choc upewnialem sie w oddziale, ze wszystkie zgody, co potrzeba do
    dostania orzechow po zmianach regulaminu, zlozylem
    Skandal i tyle.

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2013-07-11 09:56:44
    Temat: [OT]orzechy, synek, ojciec, wiśnie, wiewiórki, miśki, mobilki...
    Od: m <m...@g...com>

    On 11.07.2013 09:12, ls wrote:

    > Ja stracilem, choc upewnialem sie w oddziale, ze wszystkie zgody, co potrzeba do
    dostania orzechow po zmianach regulaminu, zlozylem
    > Skandal i tyle.

    Czy zdajecie sobie sprawę że zaczynacie się posługiwać językiem
    przypominającym gadki CB? "mobilki mobilki, czy na drodze stoją miśki"?

    p. m.

  • 4. Data: 2013-07-11 13:41:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m" 51de653d$0$1254$6...@n...neostrada.pl

    > Czy zdajecie sobie sprawę że zaczynacie się posługiwać językiem przypominającym
    gadki CB? "mobilki mobilki, czy na drodze stoją
    > miśki"?

    Czy mógłbyś przetłumaczyć swoją wypowiedź na zrozumiały język?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-07-11 13:58:46
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-11 09:56, m pisze:

    > Czy zdajecie sobie sprawę że zaczynacie się posługiwać językiem
    > przypominającym gadki CB? "mobilki mobilki, czy na drodze stoją miśki"?
    >
    > p. m.

    ... no bo nie chcemy krzyczeć na całą Polskę "Aliora można wydymać na
    1000zł miesięcznie!" Jak ktoś chce atrakcyjnych informacji, to niech
    trochę poczyta, pogłówkuje, a jak nadal nie jarzy, to niech grzecznie
    zapyta. Nie zauważyłem, aby w takim przypadku odmawiano odpowiedzi.
    Tylko jeden taki tutaj twierdzi, że z orzechów już drugi dom buduje i
    nikomu nie powie jak. ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-07-11 14:43:21
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 11 Jul 2013 13:58:46 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > Tylko jeden taki tutaj twierdzi, że z orzechów już drugi dom buduje i
    > nikomu nie powie jak. ;)

    Ględa, czy jak tam twoje poprzednie nicki brzmiały, jeśli już próbujesz
    mnie gryźć po kostkach na zasadzie "nie będę pokazywał palcem, ale jak
    palnę w ten rudy łeb", to przynajmniej opierając się na faktach, a nie
    zmyślając. Chyba że dla ciebie poddasze i piwnica to dwa domy - być może
    mieszkasz w piwnicy.

    AK

  • 7. Data: 2013-07-11 15:38:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" qawv69th5s4b$.awtwmqrpjwx8$....@4...net

> [...]
    > palnę w ten rudy łeb", to przynajmniej opierając się na faktach, a nie
    > zmyślając. Chyba że dla ciebie poddasze i piwnica to dwa domy - być może

    Z punktu widzenia wiewiórki piwnica (czy poddasze) to nie dom, ale pałac. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'