  • 1. Data: 2013-07-12 06:46:33
    Temat: Wyjazd do GB - jaka karta do wypłat
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mam pytanie odnośnie wypłaty gotówki w bankomatach w GB

    1. Czy dobrze patrzę, że karta do eMAX-a GBP jest darmowa, i ma darmowe
    wypłaty z bankomatów? A może jakaś inna karta/konto (tylko, że osoba
    której to dotyczy wylatuje 21 lipca ;) )
    2. Czy w GB trzeba uważać na "surcharge"[1] czy generalnie nie jest to stosowane?
    3. A może lepiej używać Cashbacku?
    KJ

    [1] - tak się chyba nazywa opłata którą za wypłatę pobiera bankomat, a
    nie bank
    --
    Checking host system type...
    i586-unknown-linux

  • 2. Data: 2013-07-12 17:30:54
    Temat: Re: Wyjazd do GB - jaka karta do wypłat
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 12 Jul 2013 06:46:33 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > wypłaty z bankomatów? A może jakaś inna karta/konto (tylko, że osoba
    > której to dotyczy wylatuje 21 lipca ;) )

    Jak się wyrobi to może MC z Pół-Rajfiego albo kantor Aliora.

    > 2. Czy w GB trzeba uważać na "surcharge"[1] czy generalnie nie jest to
    > stosowane?

    O ile mi wiadomo to trzeba.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-07-12 18:43:15
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 12 lipca 2013 17:30:54 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > Jak się wyrobi to może MC z Pół-Rajfiego albo kantor Aliora.

    Powinno się udać.Wczoraj wymieniałem Visę debetową na MC i kartę robią od ręki w
    oddziale. Dostaje się kopertę z pinem i można już po wyjściu z banku używać.

    pzdrwm
    luc