  • 21. Data: 2020-12-09 04:57:45
    Temat: Re: Otwarty serwer NNTP inny niż news.neostrada.pl
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" n...@4...net

    > Nie mam pojęcia o co chodzi.

    Jest OK -- chwilowa niedys_pozycja...
    Mój z aioe ukazał się na archiwalnym, więc IMO jest OK.

    > Użyj na początek innego czytnika to się
    > dowiesz czy szwankuje twój OE czy coś innego.

    OE jest idealny, czyli bezbłędny!
    Dzięki za adresy -- być może skorzystam też z września...
    [choć już december, więc być może spóźniłem się...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 22. Data: 2020-12-09 07:26:53
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.12.2020 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Ale po co? Jak już napisałem: UŻYWAM news.icm.edu.pl bez
    > problemów. Jako 'czytelnik'.

    No, to jest argument powalający na glebę. Leżę i kwiczę.
    Rozumiałbym argument "JA korzystam z serwera, więc
    WSZYSCY mogą", choć jest nieuprawniony logicznie.
    Natomiast średnio do mnie dociera implikacja "ja korzystam,
    więc oficjalne FAQ na stronie na pewno nie dotyczy tego,
    co ma w treści wypisane" :-)

    > A jeśli w FAQ jest wspomniane o 0202122 to sądzę, że jednak jest
    > ... przestarzałe.

    Może być. Zauważ, że ja się wcale nie upieram, że rzeczywiście
    news.icm limituje dostęp. Ja tylko piszę, że na stronach ICM
    są sprzeczne informacje.

    Być może właśnie kiedyś limitował, a ślad po tym został w FAQ,
    a następnie się otworzył- nie zaś odwrotnie. To, że ja uważam,
    że to mnniej prawdopodobne, nie oznacza, że tak nie było.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 23. Data: 2020-12-09 07:32:59
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.12.2020 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > W sumie po zastanowieniu, mogę przyznać Ci rację, że teoretycznie mój prowider
    mógł mi
    > zapewnić dostęp do ICM. (Co nie znaczy, że jestem do tego przekonany! Po

    Ależ ja wcale Cię nie chcę zapewniać, że ICM limituje dostęp w .pl!
    Obawiam się, że walczysz z chochołem, którego sam ustawiłeś.
    Ja tylko piszę, że _na stronach ICM są sprzeczne informacje_.

    W FAQ jest o limitowaniu dostępu, dlatego wcześniej napisałem,
    że trzeba napisać prośbę. Jednakże na innej podstronie
    głoszą faktycznie, że dla wszystkich z .pl otwarty.

    > PS. czy nie powinniśmy się przenieść gdzieś indziej

    Dla mnie to już nieco jałowe dywagacje- nie znając
    faktycznej konfiguracji serwera można sobie gdybać.
    Więc proponuję EOT (znaczy tego odgałęzienia).

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 24. Data: 2020-12-09 08:07:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Olin.
    On 08.12.2020 13:22 you wrote:

    > Kiedy u mnie akurat wątki znikają na neostradzie. Na aioe czasami
    > "jest więcej".

    Zapewne na aioe są wszystkie że świata + te z aioe.
    A na Neostradzie tylko ze świata.

    --
    Pete

  • 25. Data: 2020-12-19 12:05:15
    Od: gosc <t...@z...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Szukam otwartego serwera NNTP innego niż 'news.neostrada.pl' -- 'news.neostrada.pl'
    > jest trochę opieszały/ociężały, co daje czasami smutne skutki...
    >
    > Dlaczego pytam na bankach? -- bo nie wiem, gdzie zapytać.

    Do przetestowania <http://top1000.anthologeek.net/>, bo sam nie
    testowałem.

  • 26. Data: 2021-02-01 09:00:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    NTG
    Czy możecie przejść na właściwą grupę o serwerach i grupach dyskusyjnych?

    -----
    "DominikAłaszewski" wrote in message

  • 27. Data: 2021-02-01 09:15:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2021 09:00:50 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > NTG
    > Czy możecie przejść na właściwą grupę o serwerach i grupach dyskusyjnych?

    Zaraz jak tylko zaczniesz odpisywać pod cytatem :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 28. Data: 2021-06-12 12:30:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gosc" 5fddde70$0$553$6...@n...neostrada.pl

    > Do przetestowania <http://top1000.anthologeek.net/>

    feed.usenet.farm -- nie zdołałem ściągnąć grup
    news.neodome.net:

    Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości.
    Temat 'Re: Otwarty serwer NNTP inny niż news.neostrada.pl',
    Konto: 'news.neodome.net', Serwer: 'news.neodome.net',
    Protokół: NNTP, Odpowiedź serwera: '441 bad header
    Newsgroups: pl.biznes.banki', Port: 119,
    Zabezpieczenie (SSL): Nie,
    Błąd serwera: 441, Numer błędu: 0x800CCCA9

    news.uzoreto.com -- nie widzę serwera
    feeder.usenetexpress.com -- nie mogę połączyć się z serwerem
    goblin.stu.neva.ru -- nie mogę ściągnąć postów
    feeder2.usenet.farm -- nie widzę serwera
    feeder.erje.net -- jakiś fatalny problem
    goblin3 -- nie widzę serwera
    feed.abavia.com -- nie zdołałem ściągnąć grup
    newsfeed.xs4all.nl -- nie zdołałem ściągnąć grup

    news.bgeserver.de -- nie zdołałem ściągnąć grup

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 29. Data: 2021-06-12 19:34:05
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    Czek dys https://news.aioe.org/

    --
    Roman S.

  • 30. Data: 2021-06-13 07:57:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Roman S..
    On 12.06.2021 19:34 you wrote:

    > Czek dys https://news.aioe.org/

    Kiedyś używałem, ale z nim był taki problem, że na innych serwerach
    niektóre posty z niego było widać dopiero jak ktoś je zacytował w swoich
    odpowiedziach i wysłał z innego serwera.
    Po prostu aioe ma bana u niektórych adminów nntp.

    --
    Pete