  • 1. Data: 2020-12-07 10:33:37
    Temat: Przelew z Revo do Zubra
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Witam

    Chciałem sprawdzić w TOIP Żubra ile skasują prowizji
    za przyjęcie przelewu euro na konto w euro
    - przelew byłby z Revoluta
    i jakoś za cholerę nie mogę się w tym rozczytać.

    Najprościej i bezpłatnie byłoby z Revo do Revo, ale odbiorca dysponuje
    tylko rachunkiem w euro podpiętym do konta przekorzystnego

    Pozdro

  • 2. Data: 2020-12-07 10:44:33
    Temat: Re: Przelew z Revo do Zubra
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 07.12.2020 o 10:33, Waldek pisze:

    > Najprościej i bezpłatnie byłoby z Revo do Revo, ale odbiorca dysponuje
    > tylko rachunkiem w euro podpiętym do konta przekorzystnego
    >
    > Pozdro

    jeżeli pójdzie jako SEPA to pewnie nic

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 3. Data: 2020-12-07 11:43:29
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2020-12-07 o 10:44, Robert_DF pisze:

    > jeżeli pójdzie jako SEPA to pewnie nic

    1) - nie wiem czy Revolut wysyła SEPA czy SWIFT

    No i znalazłem takie zapis w TOIP

    Polecenia przelewu otrzymane w walucie obcej, gdy koszty ponosi
    beneficjent (w tym przelew walut obcych z innych banków krajowych)
    -opcja kosztowa SHA, BEN z zagranicy i z innych banków krajowych:
    (jednorazowo od kwoty każdego poleceniaprzelewu)a.na rachunki w Banku

    0,10% min 20,00 zł max 100,00 zł

    i nie jestem pewien czy to nie dotyczy właśnie
    prowizji od przelewu otrzymanego :/

    Pozdro

  • 4. Data: 2020-12-07 14:23:53
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 07.12.2020 o 11:43, Waldek pisze:

> [...]
    >
    > 0,10% min 20,00 zł  max 100,00 zł
    >
    > i nie jestem pewien czy to nie dotyczy właśnie

    kwestia w jakiej opcji wysyła Revo EUR jeżeli to jest swift, czy może
    jednak SEPA?

  • 5. Data: 2020-12-07 18:46:31
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2020-12-07 o 14:23, Robert_DF pisze:

    > kwestia w jakiej opcji wysyła Revo EUR jeżeli to jest swift, czy może
    > jednak SEPA?

    A w ogóle da się wysłać EUR między bankami w Unii inaczej niż SEPA?
    Revolut wysyła do polskiego banku SEPA.
    Sprawdzone.

    Sławek