  • 1. Data: 2020-12-07 19:01:15
    Temat: Otwarty serwer NNTP inny niż news.neostrada.pl
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Szukam otwartego serwera NNTP innego niż 'news.neostrada.pl' -- 'news.neostrada.pl'
    jest trochę opieszały/ociężały, co daje czasami smutne skutki...

    Dlaczego pytam na bankach? -- bo nie wiem, gdzie zapytać.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

  • 2. Data: 2020-12-07 19:19:20
    Temat: Re: Otwarty serwer NNTP inny niż news.neostrada.pl
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Dec 2020 19:01:15 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Szukam otwartego serwera NNTP innego niż 'news.neostrada.pl' -- 'news.neostrada.pl'
    > jest trochę opieszały/ociężały, co daje czasami smutne skutki...
    >
    > Dlaczego pytam na bankach? -- bo nie wiem, gdzie zapytać.

    Niewiele zostało. Na szybkiego - news aioe.org. Ja korzystam z
    news.eternal-september.org ale tu trzeba założyć sobie darmowe konto.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 3. Data: 2020-12-07 19:46:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

  • 4. Data: 2020-12-07 19:58:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" y5a6earz5gsr.1qgpw2w7fkf8e$....@4...net

    > Niewiele zostało. Na szybkiego - news aioe.org.

    Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości.
    Temat 'Re: test 879', Konto: 'news.aioe.org',
    Serwer: 'news.aioe.org', Protokół: NNTP, Port: 119,
    Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800CCC0F

  • 5. Data: 2020-12-07 20:06:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5fce7b5f$0$505$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Serwer: 'news.aioe.org', Protokół: NNTP, Port: 119,
    > Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800CCC0F

    Chyba poszło -- dziękuję.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

  • 6. Data: 2020-12-07 20:42:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Dec 2020 19:58:01 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > Serwer: 'news.aioe.org', Protokół: NNTP, Port: 119,
    > Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu: 0x800CCC0F

    Nie mam pojęcia o co chodzi. Użyj na początek innego czytnika to się
    dowiesz czy szwankuje twój OE czy coś innego.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 7. Data: 2020-12-08 12:20:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    > jest trochę opieszały/ociężały, co daje czasami smutne skutki...

    Myślałem, że tylko ja mam takie problemy, ale widzę, że nie jestem
    osamotniony.
    Od jakiegoś czasu korzystam równolegle ze wspomnianego przez Jacka
    news.aioe.org i widzę, że moje własne wiadomości wysłane na neostradę
    ukazują się na aioe natychmiast, a na neostradzie czasem z dużym
    opóźnieniem (sic!). Na neostradzie czasem nawet nie pojawiają się u mnie
    całe wątki.

    Od biedy chyba można korzystać z gugla:
    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo
    ale przyznam, że nie próbowałem, choć konto mam, bo jakoś wolę czytnik
    grup dyskusyjnych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2020-12-08 12:51:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Olin.
    On 08.12.2020 12:20 you wrote:

> [...]
    > na neostradę ukazują się na aioe natychmiast, a na neostradzie
    > czasem z dużym opóźnieniem (sic!). Na neostradzie czasem nawet nie

    Bo aioe ma bana u wielu innych nntp.
    Dlatego posty z aioe mają nie pojawić się wcale.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2020-12-08 13:02:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 08 Dec 2020 12:51:43 +0100, Pete napisał(a):

    > Bo aioe ma bana u wielu innych nntp.
    > Dlatego posty z aioe mają nie pojawić się wcale.

    I dlatego w praktyce tylko news.eternal-september.org działa.
    Rejestracja jest prosta, zajrzeć na: https://www.eternal-september.org/
    i podać parę danych.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 10. Data: 2020-12-08 13:22:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 08 Dec 2020 12:51:43 +0100, Pete napisał(a):

    > Bo aioe ma bana u wielu innych nntp.
    > Dlatego posty z aioe mają nie pojawić się wcale.

    Kiedy u mnie akurat wątki znikają na neostradzie.
    Na aioe czasami "jest więcej".