  • Data: 2007-01-10 08:38:06
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: "info" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zagloba napisał(a):

    > A swoją droga takie przypadki podwójnego naliczania transakcji kartowych
    > zachęcają do większej czujności. Od tej pory codziennie zaglądam na
    > konto i kontroluję jego stan

    Masz rację, włożyłem ten kij w mrowisko aby uzmysłowić że nasze
    pieniądze w bankach (ja mówię tutaj o Inteligo, bowiem w innych
    bankach nic takiego mi się nie zdarzyło) nie są bezpieczne i
    powinniśmy je bardziej pilnować niż te w kieszeni.
    Ja nie sprawdzam codziennie konta, wczoraj sprawdzałem czy totarł
    przelew, który od piątku nie może dotrzeć i zobaczyłem to
    powtórne zaksięgowanie, gdybym tam wczoraj nie wszedł to pewnie po
    jakimś czasie nawet bym nie zauważył że mnie podwójnie
    obciążono. I to mnie najbardziej wkurzyło że powierzając
    pieniądze bankowi muszę je pilnować, bo jak tylko nie będę
    pilnował to zaraz zostanę okradziony. A konsultanki i konsultanci w
    Inteligo nie potrafią nic merytorycznego powiedzieć, klepią tylko na
    pamięć wyuczone formułki.

    Pozdrawiam
    Adam