eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów › Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Data: 2007-01-10 13:16:08
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >
    > Jak już poprzednio pisałem chodzi przede wszystkim o merytoryczne i
    > szczegółowe wyjaśnienie w jaki sposób doszło do tego incydengtu i
    > nie zadowoli mnie lakoniczne stwierdzenie że zawiódł system
    > informacyjny.

    bank nie ma obowiazku udzielic takiego wyjasnienia, wystarczy, ze
    powiedza - popelnilismy błąd/zawiniła maszyna/czynnik ludzki i oddadza
    sporna kwote...

    > Oczywiście, zgłosiłem przestępstwo powołanym do tego organom.

    i bardzo dobrze, bo kradziez zglasza sie na policje


    > Zgłaszałem nie tylko ustnie konsultantowi ale również piemnie ze
    > swojego konta po zalogowaniu się.

    i zostal ci nadany numer reklamacji, na ktory bedziesz sie w przyszlosci
    powolywal
    pytajac o to w jaki sposob zostala zalatwiona sprawa?
    w kazdym banku jest okreslony tryb skladania i rozpatrywania reklamacji,
    zaakceptowales go podpisujac umowe rachunku bankowego


    >
    > Oczywiście zgłosiłem zaistniały incydent wraz z potwierdzającymi
    > dowodami do Nadzoru Bankowego NBP.

    ok, miales do tego prawo tylko jaki obowiazek ma ww. nadzor, aby zająć
    się ta sprawą? od tego jest wlasnie arbiter bankowy - ta instytucja
    zajmuje sie takimi drobiazgami
    >
    > A bicie piany to już nie zależy ode mnie, ja zamieściłem tego
    > posta jako ostrzeżenie innych przed incydentem jaki mi się wydarzył,
    > Ty sam poniżej potwierdzasz że przypadek ten nie jest odosobniony, a
    > jeśli ktoś tego nie zauważy to pieniądze nieodwracalnie wyparują z
    > jego konta. Ja natomiast znam swoje prawa włącznie z prawem bankowym
    > i wiem jak w takim przypadku powinien zachować się banko, więc
    > dementuję wszelkie dezinformacje twierdzące jakoby banki były
    > "świętymi krowami" których nie dotyczy obowiązujące prawo.

    zaden podmiot nie jest ponad prawem, ale wszystko mozna wyjasnic na
    spokojnie, nazywanie zlodziejem to juz przesada...czy jak kasjerka w
    sklepie zamiast dwoch policzy czy za trzy jogurty to rowniez robisz
    afere, wyzywasz od zlodzieji, biegniesz do PIH-u i na policje?

    nie strzelaj z armaty do wrobla


    >
    > A co z pieniędzmi tych którzy nie zauważą że zostali podwójnie
    > obciążeni za tą samą transakcję ?
    >

    zasada jest prosta
    zgodnie z PB to jest ich problem, gdyz kazdy ma obowiazek zapoznac sie z
    przeslanym przez bank wyciagiem z rachunku bankowego
    (zestawiem z karty platniczej) i o wszelkich nieprawidlowosciach
    poinformowac bank w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, jezeli ktos
    nie zglasza zastrzezen tzn. ze akceptuje operacje, ktore widnieja na
    wyciągu...



    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1