  • Data: 2007-01-10 11:53:29
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <m...@d...localdomain> Krzysztof Halasa napisal(a):

    > Przeciez to kompletnie bez sensu - jak niby np. kasjerki mialyby
    > dokonac powtornej transakcji i po co mialyby to robic?

    Ja raz miałem taką sytuację. Kasjerka przejechała kartą, coś poprztykała,
    przejechała drugi raz coś poprztykała i dała mi do podpisania SLIP (jeden).
    Nie zwróciłem specjalnie uwagi bo czasami karta się nie chce przeczytać.
    Tyle że przyszły dwa obciążenia. Złozyłem reklamację i co ciekawe okazało
    się ze te transakcje już zwróciły czyjąś uwagę bo przy drugim znajdowała
    się adnotacja "prawdopodobnie duplikat transakcji nr..... - sprawdzić"
    Być może nawet bez mojej reklamacji wróciły by na konto.

    Po co kasjerka to zrobiła? Pewnie przez pomyłkę, bo kupuje tam od dawna i
    żadnych złodziejskich zapędów nie spotkałem. A jakoś nie che mi się wierzyć
    że chciała wzbogacić firmę jednorazowo o 12złotych.

    > Powtornego obciazenia moglby dokonac np. ktos w ksiegowosci,
    > np. gdyby stwierdzil, ze pierwszego obciazenia nie bylo
    > z jakichs powodow, ale "pracownicy marketu" nie mieliby
    > o tym pojecia. Watpie jednak by oni to sprawdzali.

    Przecież księgowośc nie wysyła obciążenia tylko POS