eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów › Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Data: 2007-01-10 09:05:02
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Złożyłem zarówno ustne do konsultantów jak i pisemne powiadomienie
    > że ukradziono mi pieniądze z konta. Pieniądze ukradziono mi z mojego
    > konta, do karty VISA nie mam zastrzeżeń, więc czego miałaby
    > dotyczyć reklamacja ?

    tego, aby kasa wrocila na konto, bo chyba o to wlasnie chodzi, błędy
    zdarzają się we wszystkich bankach (i nie tylko), poza tym jezeli nie
    darzysz zaufaniem Inteligo lub innego banku to zrezygnuj z jego (ich)
    uslug, mamy teraz wolny rynek i kazdy moze sobie wybrac np. bank...
    ale to pewnie juz zrobiles, bo ktoz chcialby swiadomie wspolpracowac ze
    "zlodziejem"?


    > A względem złodzieji którzy okradają konta swoich klientów to są
    > sądy, prokuratura i policja, a nie żadni arbitrzy bankowi :-).

    skoro byla to kradziez to rozumiem, ze zlozyles juz zawiadomienie o
    popelnieniu przestepstwa? bo w ten sposob sie to zalatwia

    "ustne" powiadomienie banku niczego nie zalatwi, natomiast arbiter
    bankowy dziala po to, aby pomagac klientom w konfliktach z bankami,
    jezeli twoja sprawa nie zostanie zalatwiona tak jak sie tego
    spodziewales to zglaszasz sie wlasnie do niego i przedstawiasz swoj
    problem, instytucja ta nie dziala dla bankow, ale dla konsumentow!!!

    rozumiem, ze skoro sprawa jest taka bulwersujaca to zrobisz w niej cos
    konkretnego:

    zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa
    lub
    wniosek do arbitra bankowego

    bo w przeciwnym wypadku jest to TYLKO zwykle bicie piany...ktore niczego
    nie zmieni


    p.s.
    dodam jeszcze, ze jakis czas temu mialem identyczna sytuacje (dwukrotne
    obciazenie za to samo), zlozylem reklamacje i otrzymalem zwrot kasy
    oraz wyjasnienie ze strony banku - zawiodl system informatyczny, to sie
    przeciez zdarza, bank przeprosil za zaistniala sytuacje i bylo ok, w
    koncu pomylki to nie tylko domena banku



    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1