eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów › Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Data: 2007-01-10 08:45:32
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: "info" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > "info" <t...@k...pl> writes:
    >
    > > Dnia 8 stycznia 2007 roku dokonano transakcji ponownie zabierając
    > > kwotę 18,09 złotych za zakupy w dniu 21 grudnia 2006
    >
    > Jaka byla data transakcji (nie ksiegowania)?

    21 grudnia 2006 roku, natomiast ksęgowanie nastapiło dwa razy
    tj.27.grudnia 2006 roku i powtórnie 8 stycznia 2007 roku.

    > > roku mimo że
    > > należność za zakupy dokonane 21 grudnia 2006 roku została
    > > uregulowana transakcją przeprowadzoną 27 grudnia 2006 roku. W
    > > godzinach przedpołudniowych 8.02.2007 roku byłem w markecie aby
    > > wyjaśnić tą sytuację. I okazało się (tak przynajmniej twierdzą
    > > pracownicy marketu) dnia 8.01.2007 roku do mojego tam przyjścia nawet
    > > z Inteligo nie przeprowadzały żadnej transakcji.
    >
    > Przeciez to kompletnie bez sensu - jak niby np. kasjerki mialyby
    > dokonac powtornej transakcji i po co mialyby to robic?
    >
    > Powtornego obciazenia moglby dokonac np. ktos w ksiegowosci,
    > np. gdyby stwierdzil, ze pierwszego obciazenia nie bylo
    > z jakichs powodow, ale "pracownicy marketu" nie mieliby
    > o tym pojecia. Watpie jednak by oni to sprawdzali.

    A gdzie ja Ci pisaem że wyjaśniałem z kasjerkami, uważasz że w
    księgowości to już nie są pracownicy ? :-).

    > Mogloby sie tak zdazyc, ze jakies urzadzenie powtornie wyslaloby
    > obciazenie (np. caly plik - po jakims przerwaniu pracy wczesniej).
    >
    > W banku raczej taka sytuacja nie powinna sie objawic - banki
    > ksieguja splywajace obciazenia na biezaco (mniej-wiecej) i po
    > prostu nie ma sie im jak odbic zadna czkawka (a szansa na
    > awarie systemu transakcyjnego w banku jest raczej wielokrotnie
    > mniejsza niz na "podobna" awarie np. w terminalu karcianym).

    Pozdrawiam
    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1