  • Data: 2007-01-10 08:35:33
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: Tony <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 Jan 2007 00:23:14 -0800, info napisał(a):

    > Na co mianowicia miałbym składać reklamacje ?
    > Powierzyłym Bankowi Inteligo swoje pieniądze, a ten (co prawda
    > niewielką kwotę) ale mi ukradł z konta, bo nie obchodzi mnie co z
    > nimi zrobił, wedle prawa za bezpieczeństwo powierzonych pieniędzy
    > odpowiedzialny jest bank.
    > Złożyłem zarówno ustne do konsultantów jak i pisemne powiadomienie
    > że ukradziono mi pieniądze z konta. Pieniądze ukradziono mi z mojego
    > konta, do karty VISA nie mam zastrzeżeń, więc czego miałaby
    > dotyczyć reklamacja ?
    > A względem złodzieji którzy okradają konta swoich klientów to są
> [...]

    Za ten czas, który piszesz te posty, to już ze zrozumieniem miałbyś
    przeczytany regulamin świadczenia usług banku i karty i wiedziałbyś, że
    zgodziłeś się swoim podpisem z tym, że ze zrozumieniem przeczytałeś
    powyższe wcześniej.

    Ja na miejscu banku bym wystąpił wobec Ciebie o publiczne przeprosiny za
    oszczerstwa - już niejeden się kajał na grupach.

    No, chyba, że rzeczywiście masz rację, ale wtedy moim zdaniem i tak mylisz
    się co do moralnej oceny faktu. Większość znanych mi bliżej ludzie mimo
    wszystko zaliczyłaby to do tak typowych przy jakimkolwiek działaniu
    pomyłek, ale jak cudownie mieć swobodę interpretacji i przy okazji można
    się uśmiechnąć czytają np. Twoje posty.

    Pozdrawiam
    Tony