eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów › Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Data: 2007-01-10 13:23:30
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl> writes:

    > Ja raz miałem taką sytuację. Kasjerka przejechała kartą, coś poprztykała,
    > przejechała drugi raz coś poprztykała i dała mi do podpisania SLIP (jeden).
    > Nie zwróciłem specjalnie uwagi bo czasami karta się nie chce przeczytać.
    > Tyle że przyszły dwa obciążenia.

    To sie moze czasem zdazyc, np. papier moze sie zaciac itp. i/lub
    kasjerka moze nie umiec obslugiwac terminala. Ale wtedy to sa dwie
    oddzielne transakcje raz po razie. No i oczywiscie podwojne
    blokady zdazaja sie.

    > Złozyłem reklamację i co ciekawe okazało
    > się ze te transakcje już zwróciły czyjąś uwagę bo przy drugim znajdowała
    > się adnotacja "prawdopodobnie duplikat transakcji nr..... - sprawdzić"
    > Być może nawet bez mojej reklamacji wróciły by na konto.

    Ciekawe, to byl dopisek na kwicie z terminala?

    > Przecież księgowośc nie wysyła obciążenia tylko POS

    W niektorych sklepach ksiegowosc dopasowuje obciazenia karciane
    do transakcji (w sensie paragonow i faktur), wierzac ze tym
    sposobem znajda np. obciazenia "zgubione" przez terminal, acquirera
    itp. Nie wyobrazam sobie by ktos cos takiego robil w supermarkecie,
    chyba ze komputer (ale to raczej wymaga zintegrowanego terminala
    karcianego).
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1