  • Data: 2007-01-10 12:33:51
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: "info" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):

    > tego, aby kasa wrocila na konto, bo chyba o to wlasnie chodzi, błędy
    > zdarzają się we wszystkich bankach (i nie tylko), poza tym jezeli nie
    > darzysz zaufaniem Inteligo lub innego banku to zrezygnuj z jego (ich)
    > uslug, mamy teraz wolny rynek i kazdy moze sobie wybrac np. bank...
    > ale to pewnie juz zrobiles, bo ktoz chcialby swiadomie wspolpracowac ze
    > "zlodziejem"?

    Jak już poprzednio pisałem chodzi przede wszystkim o merytoryczne i
    szczegółowe wyjaśnienie w jaki sposób doszło do tego incydengtu i
    nie zadowoli mnie lakoniczne stwierdzenie że zawiódł system
    informacyjny.

    > skoro byla to kradziez to rozumiem, ze zlozyles juz zawiadomienie o
    > popelnieniu przestepstwa? bo w ten sposob sie to zalatwia

    Oczywiście, zgłosiłem przestępstwo powołanym do tego organom.

    > "ustne" powiadomienie banku niczego nie zalatwi, natomiast arbiter
    > bankowy dziala po to, aby pomagac klientom w konfliktach z bankami,
    > jezeli twoja sprawa nie zostanie zalatwiona tak jak sie tego
    > spodziewales to zglaszasz sie wlasnie do niego i przedstawiasz swoj
    > problem, instytucja ta nie dziala dla bankow, ale dla konsumentow!!!

    Zgłaszałem nie tylko ustnie konsultantowi ale również piemnie ze
    swojego konta po zalogowaniu się.

    > rozumiem, ze skoro sprawa jest taka bulwersujaca to zrobisz w niej cos
    > konkretnego:
    >
    > zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa
    > lub
    > wniosek do arbitra bankowego

    Oczywiście zgłosiłem zaistniały incydent wraz z potwierdzającymi
    dowodami do Nadzoru Bankowego NBP.

    > bo w przeciwnym wypadku jest to TYLKO zwykle bicie piany...ktore niczego
    > nie zmieni

    A bicie piany to już nie zależy ode mnie, ja zamieściłem tego
    posta jako ostrzeżenie innych przed incydentem jaki mi się wydarzył,
    Ty sam poniżej potwierdzasz że przypadek ten nie jest odosobniony, a
    jeśli ktoś tego nie zauważy to pieniądze nieodwracalnie wyparują z
    jego konta. Ja natomiast znam swoje prawa włącznie z prawem bankowym
    i wiem jak w takim przypadku powinien zachować się banko, więc
    dementuję wszelkie dezinformacje twierdzące jakoby banki były
    "świętymi krowami" których nie dotyczy obowiązujące prawo.

    > p.s.
    > dodam jeszcze, ze jakis czas temu mialem identyczna sytuacje (dwukrotne
    > obciazenie za to samo), zlozylem reklamacje i otrzymalem zwrot kasy
    > oraz wyjasnienie ze strony banku - zawiodl system informatyczny, to sie
    > przeciez zdarza, bank przeprosil za zaistniala sytuacje i bylo ok, w
    > koncu pomylki to nie tylko domena banku

    A co z pieniędzmi tych którzy nie zauważą że zostali podwójnie
    obciążeni za tą samą transakcję ?

    Pozdrawiam
    Adam