  • 1. Data: 2004-05-28 19:12:42
    Temat: Offlinowosc VWbanku ... jak duża ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Tak się zastanawiam czy jest sens iść do bankomatu skoro mi kasa
    wpłynęła drugą sesją elixira (czyli teoretycznie zaksięgowali po 15).
    ????

    Kiedy są updaty stanu konto w bankomatach robione przez VW ? :)
    (wysyłka danych do CA ?). Słyszałem, że jeden jest o 8:00, ale czy są
    inne to nie mam pewności ;(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2004-05-28 20:06:03
    Temat: Re: Offlinowosc VWbanku ... jak duża ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 28 May 2004 21:12:42 +0200, Dentarg <d...@i...com> wrote:

    >Kiedy są updaty stanu konto w bankomatach robione przez VW ? :)
    >(wysyłka danych do CA ?). Słyszałem, że jeden jest o 8:00, ale czy są
    >inne to nie mam pewności ;(.

    Ok, jakiś update po 2 sesji elixiru jest, bo kasa była :), ale ciekawi
    mnie o której dokładnie i czy może 3 sesja też się łapie ?

    pzdr,
    Dentarg