  • 1. Data: 2004-05-28 19:47:11
    Temat: w ktorym banku dostane taki kredyt?
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Witam,

    sytuacja jest nastepujaca (posrednio okreslilem w poprzednim
    poscie, ale teraz pytanie innej troche natury)
    Mianowicie kupuje z rodzicami mieszkanie - o wartosci ok. 200tys.
    100tys dostane od rodzicow - na reszte chcialbym wziac kredyt.
    Chodzi o to, aby dostac kredyt w miesiac - to priorytet.

    I teraz - czy jest mozliwosc uzyskania kredytu samemu, czyli
    na moja czesc mieszkania? (a nie razem z rodzicami, na calosc?).

    Jezeli nie - w jakim banku najszybciej dostane kredyt (mam
    miesiac) - ja jestem na umowe o prace, mama tez, ojciec
    niestety ma firme, choc wiekszosc dokumentow ma (glownie
    z kwietnia, nie wiem czy wszystkie sa wazne czy wymagane
    nowsze).
    Oczywiscie jak najlepsze warunki ;-) Zamierzam wziac
    100tys na 10-15 lat w CHFach

    Dzieki za rady

    Mariusz