  • 1. Data: 2004-05-28 15:00:28
    Temat: Chwalę PKO BP! (Rawa)
    Od: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com>

    Fakt, że jestem u nich ciut zadłużony i już mnie znają na tyle, że zwykle
    nie muszę podawać nr konta, ale nie spodziewałem się, że od ręki mi drukną
    historię trzech kredytów, tak że bez zbędnej zwłoki mogę zaspokoić urząd
    skarbowy :). Generalnie w ogóle, gdyby nie częste kolejki przy kasach (w dni
    targowe - zrozumiała sprawa :) ) i macierzyński pani od bankowości
    indywidualnej, to były miód i rodzynki.

    T.

  • 2. Data: 2004-05-28 16:25:51
    Temat: Re: Chwalę PKO BP! (Rawa)
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tomasz Nowicki napisał:
    > Generalnie w ogóle, gdyby nie częste kolejki przy kasach (w dni
    > targowe - zrozumiała sprawa :) ) i macierzyński pani od bankowości
    > indywidualnej, to były miód i rodzynki.

    Macierzyński, pwiadasz? Czyżby to był zbieg okoliczności? Czy każda
    osoba o tym nazwisku pracuje w bankowości? :)

    K.

  • 3. Data: 2004-05-28 18:21:00
    Od: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

    > Macierzyński, pwiadasz? Czyżby to był zbieg okoliczności? Czy każda
    > osoba o tym nazwisku pracuje w bankowości? :)

    Urlop, powiadam, urlop macierzyński :))))
    W związku z tym inne panie muszą odrywać się od pilnych zajęć aby obsłużyć
    klienta o złotym koncie. A dla klienta jest to dość krępujące zasuwać po
    pokojach i dopytywać się, czy może by ewentualnie - bo kończy sie to tym, że
    pani dyrektor osobiście pędzi na dół i wyrywa pannę z okienka - straszny
    rejwach, szum i zamieszanie. Przy krótkiej kolejce do kasy nie ma sprawy -
    szybciej dojdę do lady niż delegatka odpali komputer w pokoju dla
    indywidualnych. Ale gdy kolejka jest długa, to zaczynam się zastanawiać
    dlaczego właściwie płacę dwa razy więcej za prowadzenie konta?
    No, ale i tak idzie przeżyć, w przeciwieństwie do takiego oddziału Pekao na
    Piotrkowskiej 270 w mieście Łodzi, gdzie aaaby uzyskać jakiekolwiek info o
    repecie wyciągu sprzed lat pięciu musiałem odstać równiutką godzinę
    obserwując objawy narastającego wkurzenia u kilkunastu oczekujących jak ja
    frajerów. A potem jeszcze godzina spędzona na walce pani dysponentki z
    krnąbrnym Systemem i już za dwa miesiące otrzymałem wyciąg pocztą. Przez ten
    czas nawet ZUS pogodził się z prestiżową porażką i wyciąg zdobi głośnik na
    mym biurku po dziś dzień. Co świadczy dowodnie o wyższości ducha nad
    administracją.

    T.

  • 4. Data: 2004-05-29 07:09:14
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:

    > Macierzyński, pwiadasz? Czyżby to był zbieg okoliczności? Czy każda
    > osoba o tym nazwisku pracuje w bankowości? :)

    Nie znam nikogo o tym nazwisku, kto pracuje w bankowości... :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 5. Data: 2004-05-31 23:20:40
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotr Grzegorz Skowroński napisał:

    > Nie znam nikogo o tym nazwisku, kto pracuje w bankowości... :)

    OK. Mea culpa - niezbyt dokładnie się wyraziłem. Oczywiście miałem na
    myśli pewną osobę, która zajmuje się dziedzinami związanymi z
    bankowością ;-)

    K.

    --
    Poke / pl.biznes.banki - Message-ID: <M...@n...mm.pl>
    "Uwazam ze ban ktory ma tylko kontakt z klientem przez telefon lub internet