  • 1. Data: 2004-05-28 17:37:57
    Temat: Pytanie o kredyt studencki?
    Od: "gulczas" <g...@o...pl>

    Witam
    Czy student, studiujacy na wieczorowych studiach uzupelniajacych
    magisterskich moze ubiegac sie o kredyt studencki? Dodam, ze jestem
    dodatkowo osoba pracujaca, ale poniewaz zarobki mam niskie, to pomyslalem o
    kredycie studenckim, czy takie osobie bedzie sie nalezal? Oczywiscie mam
    ponizej 25 lat. Z gory dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-06-01 09:54:51
    Temat: Re: Pytanie o kredyt studencki?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) gulczas zapodał(a):
> [...]
    > o kredycie studenckim, czy takie osobie bedzie sie nalezal? Oczywiscie mam
    > ponizej 25 lat. Z gory dzieki za odpowiedz.

    poczytaj np. regulamin w mBank -oni dość przychylnie udzielają
    kredytu studenckiego

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 3. Data: 2004-06-01 10:04:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > poczytaj np. regulamin w mBank -oni dość przychylnie udzielają
    > kredytu studenckiego

    mbank w ogóle nie udziela kredytu studenckiego.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-06-04 06:07:29
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Glenn zapodał(a):

    > mbank w ogóle nie udziela kredytu studenckiego.

    żle przeczytałem pytanie: miałem na myśli kartę kredytową.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl