  • 1. Data: 2015-08-13 17:13:51
    Temat: Odwołanie od decyzji analityka.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Od kilku miesięcy staram się o pożyczkę hipoteczną w WBK.
    Zabezpieczenie działka o powierzchni 2 ha w małej miejscowości.
    Z trzech stron zabudowana prąd kanalizacja gaz w okolicy.
    Poniżej 2 km szkoła kościół urząd gminy biedronka stacja benzynowa cmentarz
    bank spółdzielczy. Nawet aeroklub jest niedaleko jak by ktoś chciał samolot.
    Oczywiście działka ma status budowlanej.
    I trzech rzeczoznawców potwierdziło że działka jest swoje warta.

    Jedyna wada to to że jest niepodzielona oraz rzeka jest niedaleko.

    I co PAN ANALITYK powiedział po miesiącu i doniesieniu tony papieru że działka nie
    spełnia zabepieczenia.
    Bo jest na terenie rolniczy i droga krajowa niedaleko (500 metrów).
    I domy są wokoło i w ogóle działka jest do bani.

    Zalezy mi na tych pieniądzach (miał być wkład w biznes) i k*(*)*)(&)a
    nie ma.

    Można się jakoś odwołać/cos zrobić?

    ps
    Inne bajki nie wchodzą w grę już je przerabiałem.

  • 2. Data: 2015-08-13 17:22:16
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji analityka.
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-13 o 17:13, Bolko pisze:
> [...]
    >
    > Można się jakoś odwołać/cos zrobić?
    >
    > ps
    > Inne bajki nie wchodzą w grę już je przerabiałem.

    Działkę sprzedać i $$$ włożyć w biznes

    --
    Pete

  • 3. Data: 2015-08-13 17:27:46
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Działkę sprzedać i $$$ włożyć w biznes
    >
    > --
    > Pete

    a) ojcowizna
    b) sprzedanie kiludziesięciu działek w dobrej cenie potrwa
    a ja potrzebuje pieniądze w rozsądnym czasie

  • 4. Data: 2015-08-13 18:30:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 17:13:52 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Można się jakoś odwołać/cos zrobić?

    Złożyć wniosek w innym banku.
    Zabezpieczenie to dla banku rzecz drugorzędna- najważniejsze są dochody. Jak to u
    Ciebie wygląda?

  • 5. Data: 2015-08-13 18:31:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 17:27:47 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > b) sprzedanie kiludziesięciu działek w dobrej cenie potrwa
    > a ja potrzebuje pieniądze w rozsądnym czasie

    I bank też to wyczuł;)

  • 6. Data: 2015-08-13 19:41:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]

    > Można się jakoś odwołać/cos zrobić?
    >
    > ps
    > Inne bajki nie wchodzą w grę już je przerabiałem.

    zasadnicze pytanie: w ilu bankach składałeś wnioski?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2015-08-13 20:29:49
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 18:30:48 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Złożyć wniosek w innym banku.
    > Zabezpieczenie to dla banku rzecz drugorzędna- najważniejsze są dochody. Jak to u
    Ciebie wy

    kilka średnich krajowych

  • 8. Data: 2015-08-13 20:31:17
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 19:41:49 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > zasadnicze pytanie: w ilu bankach składałeś wnioski?
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    inaczej rozmawiałem ze wszystkimi bankami jakie są w książce telefonicznej
    3/4 odpadło w przedbiegach

  • 9. Data: 2015-08-13 22:15:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-08-13 o 20:31, Bolko pisze:

    > inaczej rozmawiałem ze wszystkimi bankami jakie są w książce telefonicznej
    > 3/4 odpadło w przedbiegach

    i co, od razu powiedzieli, że nie warto składać wniosków?

    od decyzji nie ma sensu się odwoływać, nawet jeżeli analityk popełnił
    błąd to bardzo rzadko jego decyzja jest zmieniana

    analityk w banku to jak kapitan na statku

    widzę tylko taką opcję, aby złożyć wniosek w innym banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2015-08-14 01:44:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 1...@g...co

    : Zabezpieczenie to dla banku rzecz drugorzędna- najważniejsze
    : są dochody. Jak to u Ciebie wygląda?

    Ja bez dochodów mam sporo kredytów możliwych do uruchomienia. :)
    Na kartach kredytowych mam około 60 kpln. (do tego zachęty
    kredytowe -- z banków rzecz jasna, nie z Prowidenta)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'