  • 21. Data: 2015-08-14 16:20:07
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji analityka.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" mqk4o8$c3m$...@n...news.atman.pl

    > No podpada - klient złożył wnioski tylko do niektórych banków, a inne
    > zdyskryminował. Na politpoprawną karę zasługuje jak najbardziej!

    (; Dokładnie!! Egzekutywa partyjna zajmie się takimi wyskokami!!! -- prywatą!!! ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2015-08-14 16:22:54
    Od: " 666" <...@...6>

    I trzeba byłoby VAT zapłacić.

    -----
    ps.com...

  • 23. Data: 2015-08-14 16:25:05
    Od: " 666" <...@...6>

    Może spróbuj jeszcze raz przez dobrego pośrednika kredytowego?

    -----
    "Bolko" <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

  • 24. Data: 2015-08-14 16:27:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-08-14 o 09:16, J.F. pisze:

    > A to nie podpada pod jakas dykryminacje ? :-)
    >
    > J.

    nie, takie są przepisy, bank się nie musi tłumaczyć

    może niech autor wątku napisze jeszcze dokładnie co potrzebuje, sprawdzę
    gdzie warto składać

    w niektórych bankach można poprosić o ocenę sytuacji (szans na kredyt)
    jeszcze przed złożeniem wniosku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2015-08-14 16:30:22
    Od: " 666" <...@...6>

    Piszesz dużo ogólników, a nie podajesz LTE (wartości pożyczki do wartości działki).

    -----
    "Bolko" <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

  • 26. Data: 2015-08-14 16:52:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-08-14 o 16:30, 666 pisze:
    > Piszesz dużo ogólników, a nie podajesz LTE (wartości pożyczki do
    > wartości działki).

    no może nie LTE tylko raczej LTV ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 27. Data: 2015-08-15 09:02:32
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > no może nie LTE tylko raczej LTV ;-)

    Może ma smartfona z LTV? ;)

  • 28. Data: 2015-08-17 09:40:36
    Od: " 666" <...@...6>

    AFAIK IMHO MSPANC ROTFL ;-)

    -----

  • 29. Data: 2015-08-19 15:23:40
    Od: MERITUM Centrum Oddłużeniowe <m...@o...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał

    > Witam
    > Od kilku miesięcy staram się o pożyczkę hipoteczną w WBK.
    > Zabezpieczenie działka o powierzchni 2 ha w małej miejscowości.

    O odwołaniu proszę zapomnieć. Podał Pan bardzo mało danych.

    Proszę podać dochodowość oraz o jakiej kwocie kredytu mówimy?

    --
    z wyrazami szacunku:
    Ireneusz Miler

    695-500-158