  • 1. Data: 2015-08-17 10:34:53
    Temat: mBank potwierdzenia - znów nienormlanie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Kolejny kwiatek wysyłania maili z potwierdzeniami przelewów przez mBank.
    Zapłaciłem ZUSy 14-go rano zaznaczając opcję wysłania potwierdzeń na mail.
    Maile (3 szt.) dostałem 16-go rano, ale tym razem to nie o termin się
    czepiam (jak niedawno). W każdym z maili piszą, że w załączeniu
    potwierdzenie, a mail jest bez załącznika :).
    Czy oni ręcznie doczepiają załączniki i ktoś zapomniał?

    Tak mało wykonuję działań w tym systemie, a prawie co druga operacja to
    jakiś zonk. Załamka.
    P.G.

  • 2. Data: 2015-08-17 11:09:28
    Temat: Re: mBank potwierdzenia - znów nienormlanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >potwierdzenie, a mail jest bez załącznika :).
    >Czy oni ręcznie doczepiają załączniki i ktoś zapomniał?

    Przelew nie wyszedl, to i zalacznika nie ma :-P

    >Tak mało wykonuję działań w tym systemie, a prawie co druga operacja
    >to jakiś zonk. Załamka.

    Kolejny kwiatek zauwazylem - bylo kiedys doladowanie telefenu przez
    SMS.
    Nadal jest. Ale lista numerow inna, no i stara ulegla skasowaniu ...

    J.

  • 3. Data: 2015-08-17 12:51:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" mqs678$ksk$...@s...chmurka.net

    > Tak mało wykonuję działań w tym systemie, a prawie co druga operacja to jakiś zonk.
    Załamka.

    Nie rozumiem ;) tych narzekań. Od paru miesięcy niemal przy każdym
    przelewie z mBanku zaznaczam chęć otrzymania potwierdzenia i chyba
    ani razu nie otrzymałem potwierdzenia jakoś niepoprawnego... [pewnie
    dlatego, ze nawet nie wiem, jak takie potwierdzenie poprawne powinno
    wyglądać -- od dawna nie otrzymałem **żadnego** potwierdzenia dokonania
    przelewu przez mBank, jeśli nie liczyć: obecności forsy na koncie
    docelowym; zmniejszenia salda na koncie mBankowym; historii na
    obu kontach -- docelowym i mBankowym...]

    Ani kilkudniowych spóźnień nie notuję, ani braku załączników... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-08-17 13:36:35
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:mqseav$sli$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > obu kontach -- docelowym i mBankowym...]
    >
    > Ani kilkudniowych spóźnień nie notuję, ani braku załączników... ;)

    Wszystko przed Tobą. Może kiedyś zanotujesz kilkumiesięczne spóźnienie i
    może niektóre będą bez załączników ;)
    P.G.

  • 5. Data: 2015-08-17 19:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > Wszystko przed Tobą. Może kiedyś zanotujesz kilkumiesięczne spóźnienie i
    > może niektóre będą bez załączników ;)

    Skoro nie otrzymał zadnego to jak liczyc spóźnienia?
    Moze sa juz roczne?

  • 6. Data: 2015-08-17 20:32:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    wiadomości news:XnsA4F9BA5ABA1ACbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Skoro nie otrzymał zadnego to jak liczyc spóźnienia?
    Napisałem "przed Tobą". Będzie liczył jak dostanie od momentu kiedy
    zaznaczył opcję powiadomienia e-mail.

    > Moze sa juz roczne?
    Może.
    P.G.

  • 7. Data: 2015-08-18 02:14:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" mqt971$ljn$...@s...chmurka.net

    > Napisałem "przed Tobą". Będzie liczył jak dostanie od momentu
    > kiedy zaznaczył opcję powiadomienia e-mail.

    > Może.

    Może -- ale ja piszę o kilkudniowych. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mqseav$sli$...@n...news.atman.pl

    > Ani kilkudniowych spóźnień nie notuję, ani braku załączników... ;)

    Także m@ila o 4% na eKoncie nie otrzymałem,
    a miałem otrzymać zgodnie z obietnicą mBanku.

    -=-

    Nic to... Ważne, że otrzymałem info od Prezydenta Sygmy.
    Prezydent obiecał wysyłkę i dotrzymał słowa. Udałem się
    do Białej w celu wypowiedzenia umowy o KK -- przy okazji
    zawarłem kolejną umowę (z kolejnymi talonami na stówkę)
    o KK i otrzymałem obietnicę otrzymania informacji na
    m@ila... Bogu niech będą dzięki za takiego Prezydenta. :)

    Do końca miesiąca mogę przyprowadzić matkę i ojca w celu
    rozwiązania umów i zawarcia nowych (owisienkowanych) umów...

    [może kupię sobie buty Reeboka -- upodobałem sobie takie z podeszwami
    oilorezystywnymi; będzie dobrze... może nawet jakąś szafkę wykombinuję
    na buty... buty to podstawa... a że nie mieszczą się... trudno -- życie
    jest brutalne... najstarsze, zdatne do chodzenia (; pochodzą ;) sprzed
    11 lat... nienoszonych mam niewiele -- zaledwie trzy pary... ponadto
    trzy pary noszonych tyle co nic... buty są coraz tańsze... inflacja... ;)]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-08-20 19:17:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mqtte0$ge1$...@n...news.atman.pl

    > Może -- ale ja piszę o kilkudniowych. :)

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" mqseav$sli$...@n...news.atman.pl

    > Także m@ila o 4% na eKoncie nie otrzymałem,
    > a miałem otrzymać zgodnie z obietnicą mBanku.

    Przełom -- mBank przysłał dziś 3 potwierdzenia!
    2 dotyczą tego samego przelewu -- i tak miało być.
    Na wszelki wypadek do jednego z przelewów dodałem
    raz jeszcze ten sam @dres -- przyszły 2 potwierdzenia
    tego przelewu.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.