  • 11. Data: 2015-08-14 01:50:01
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji analityka.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" mqitsg$mqi$...@s...man.poznan.pl

    > od decyzji nie ma sensu się odwoływać, nawet jeżeli analityk popełnił błąd to
    bardzo rzadko jego decyzja jest zmieniana

    > analityk w banku to jak kapitan na statku

    > widzę tylko taką opcję, aby złożyć wniosek w innym banku

    Odwoływać się można od decyzji ZUS -- bo ZUS jest obowiązkowy
    i wspólny/komunistyczny.

    Ja oddalę każde takie odwołanie arbitralnie -- gdyż ja nie
    mam obowiązku dawania kredytu. Bank też nie ma. Chce -- to
    daje; nie chce -- nie daje.

    Można co najwyżej zapytać delikatnie, o co bankowi chodzi,
    bo być może bank popełnił błąd, którego pożałuje. [po
    uruchomieniu spluwy]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2015-08-14 07:17:58
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Można co najwyżej zapytać delikatnie, o co bankowi chodzi,
    > bo być może bank popełnił błąd, którego pożałuje. [po
    > uruchomieniu spluwy]

    właśnie żebym wiedział o co chodzi

  • 13. Data: 2015-08-14 07:38:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 sierpnia 2015 07:18:00 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > właśnie żebym wiedział o co chodzi

    A co mowią pracownicy oddziału? Bo analityk to w centrali i z nim się nie
    skontaktujesz ale pracownik oddziału może wiedzieć coś więcej.
    Myślę że bardziej o stronę dochodową i związane z tym ryzyko kredytowe tu chodzi jak
    o zabezpieczenie.

  • 14. Data: 2015-08-14 08:18:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-08-14 o 07:38, Kris pisze:

> [...]
    skontaktujesz ale pracownik oddziału może wiedzieć coś więcej.
    > Myślę że bardziej o stronę dochodową i związane z tym ryzyko kredytowe tu chodzi

    można sobie gdybać, bank nie musi się tłumaczyć ze swojej decyzji,
    powiedzą "za duże ryzyko banku" i po sprawie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2015-08-14 08:42:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 sierpnia 2015 08:18:41 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > można sobie gdybać, bank nie musi się tłumaczyć ze swojej >decyzji,
    > powiedzą "za duże ryzyko banku" i po sprawie...
    Zgoda
    Jednak pracownikom oddziału na sprzedaży zależy więc czasami warto z nimi spokojnie
    pogadać i podpytać co i jak

  • 16. Data: 2015-08-14 08:45:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-14 o 08:42, Kris pisze:
    > Zgoda
    > Jednak pracownikom oddziału na sprzedaży zależy więc czasami warto z nimi spokojnie
    pogadać i podpytać co i jak

    Co nie znaczy, że wiedzą i powiedzą prawdę.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2015-08-14 08:49:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 sierpnia 2015 08:45:37 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    spokojnie pogadać i podpytać co i jak

    > Co nie znaczy, że wiedzą i powiedzą prawdę.
    To fakt. Ale podpytać warto.

  • 18. Data: 2015-08-14 09:16:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Aug 2015 08:18:38 +0200, RobertS napisał(a):
    skontaktujesz ale pracownik oddziału może wiedzieć coś więcej.

    > można sobie gdybać, bank nie musi się tłumaczyć ze swojej decyzji,
    > powiedzą "za duże ryzyko banku" i po sprawie...

    A to nie podpada pod jakas dykryminacje ? :-)

    J.

  • 19. Data: 2015-08-14 09:18:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-14 o 09:16, J.F. pisze:
    skontaktujesz ale pracownik oddziału może wiedzieć coś więcej.

    > A to nie podpada pod jakas dykryminacje ? :-)

    No podpada - klient złożył wnioski tylko do niektórych banków, a inne
    zdyskryminował. Na politpoprawną karę zasługuje jak najbardziej!

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2015-08-14 16:17:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 3...@g...co

    Bolko> właśnie żebym wiedział o co chodzi

    : Myślę że bardziej o stronę dochodową

    "Bolko" e...@g...co

    : kilka średnich krajowych

    -=-

    [kilka miesięcznie? -- to mało... przeciętniak z tej grupy,
    Budzik chociażby, ciągnie kilka miesięcznych dziennie...]

    -=-

    https://youtu.be/y_7yuY05H30?t=1213

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.