  • 1. Data: 2015-08-10 17:38:51
    Temat: BGŻ Optima dla podmiotów
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    założyłem ze względu na ciekawe oprocentowanie i wprowadzenie opłat za
    KO firmowe w Multibanku (nie dość, że oprocentowanie to 0,3% to jeszcze
    10 zł opłaty wprowadzili!)

    minus Optimy jest taki, że mając tam konto osobiste i firmowe muszę
    korzystać z dwóch loginów, nie ma opcji, aby na jednym loginie widzieć
    te dwa typy kont...

    ps
    czy ktoś ma tam konto firmowe? pobierają podatek od odsetek czy nie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2015-08-10 22:49:39
    Temat: Re: BGŻ Optima dla podmiotów
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-08-10 o 17:38, RobertS pisze:

    > ps
    > czy ktoś ma tam konto firmowe? pobierają podatek od odsetek czy nie?

    A na którym firmowym pobierają?

  • 3. Data: 2015-08-11 18:59:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-08-10 o 22:49, cef pisze:

    > A na którym firmowym pobierają?

    miałem tylko firmowe w mBanku, ale kto wie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS