  • 1. Data: 2015-08-11 15:17:23
    Temat: SK Bank - Ustanowienie zarządu komisarycznego
    Od: qqq <q...@q...pl>

    Ustanowienie zarządu komisarycznego w Spółdzielczym Banku Rzemiosła i
    Rolnictwa w Wołominie.

    http://www.knf.gov.pl/o_nas/komunikaty
    /Ustanowienie_zarzadu_komisarycznego.html

  • 2. Data: 2015-08-11 18:25:26
    Temat: Re: SK Bank - Ustanowienie zarządu komisarycznego
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    No to zdążyłem :) Dziś ostatnia elokata 13m mi od nich wróciła. Swoją drogą
    od jakiegoś czasu nie mieli nic sensownego do zaoferowania.

  • 3. Data: 2015-08-11 18:41:03
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "m7marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No to zdążyłem :) Dziś ostatnia elokata 13m mi od nich wróciła. Swoją
    > drogą od jakiegoś czasu nie mieli nic sensownego do zaoferowania.

    To prawda. Mam u nich jeszcze lokaty, ale poniżej limitu BFG,
    więc zarząd taki czy owaki nie robi różnicy.

    A z tego komunikatu widać, że chłopaki z Wołomina rządzili
    bankiem po swojemu do końca, jak długo się dało ;p

  • 4. Data: 2015-08-11 21:31:58
    Od: peter <T...@n...nie.wiem>

    qqq pisze:
    > Ustanowienie zarządu komisarycznego w Spółdzielczym Banku Rzemiosła i Rolnictwa w
    Wołominie.

    > http://www.knf.gov.pl/o_nas/komunikaty /Ustanowienie_zarzadu_komisarycznego.html

    o santa madonna .... a ja tam mam lokatę rentierską i to znaczną . To nie jest do
    śmiechu!

    --
    Peter

  • 5. Data: 2015-08-11 22:22:25
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Tam jest sporo osób z lokatami 3 letnimi pod sam korek blisko BFG, co nieco ratuje
    sytuację, bo oni nie będą wypłacać. Choć i tu wypłaty mogą spowodować upadek.
    Wszystko w rękach ludzi

  • 6. Data: 2015-08-12 07:51:42
    Od: n...@p...onet.pl

    W dniu wtorek, 11 sierpnia 2015 22:22:26 UTC+2 użytkownik Konfabulator
    Konfabulatorski napisał:
    > Wszystko w rękach ludzi

    To jest tylko ustanowienie zarządu komisarycznego. Wdrożą plan naprawczy, tak jak to
    się zwykle robi. Czego nie zrobił zarząd, zrobią to inni odpowiedni i wykwalifikowani
    ludzie. Wszystko będzie dalej normalnie działać. Zgodnie z tym co napisano w
    komunikacie. Także sytuacja jest opanowana.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-08-12 08:24:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-08-12 o 07:51, n...@p...onet.pl pisze:
    > Także sytuacja jest opanowana.

    Co to znaczy "również sytuacja jest opanowana", co jest jeszcze opanowane?

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 8. Data: 2015-08-12 13:05:56
    Od: PP <...@...pl>

    Zarząd komisaryczny to wdroży ale proceedury kontrolowanej sprzedaży
    (upadłość) - tak jak to zrobli ze SKOK Kopernik (sprzedali pekao sa)

  • 9. Data: 2015-08-12 13:24:30
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Na szczęście wprowadzili opłaty za prowadzenie rachunku co skłoniło mnie do
    zamknięcia rachunku w czerwcu.

    Poza tym nikt rozsądny chyba nie powierzył im kwot powyżej gwarancji BFG. Jak
    powierzył, to może zacząć się martwić...

    Niby wszystko w normie ale run na bank będzie na bank a tego może nie wytrzymać nawet
    bank będący w dobrej kondycji. O długich kolejkach przed oddziałem pisała dzisiejsza
    gazeta.pl.

  • 10. Data: 2015-08-12 13:34:15
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    ps.com...
    Konfabulatorski napisał:
> [...]

    >odpowiedni i wykwalifikowani ludzie. >Wszystko będzie dalej normalnie
    >działać. Zgodnie z tym co napisano w komunikacie. Także >sytuacja jest

    KNF ostatnio szaleje, za błachostkę nie mającą znaczenia dla kondycji banku
    nakazał dotychczasowemu właścicielowi sprzedaż FM banku. Ale chyba przegiął:
    http://nf.pl/przedsiebiorca/knf-na-razie-odpuszcza-w
    -sprawie-fm-banku-i-abris-capital-partners,,48642,23
    0

    Być może SK naprawdę miał problemy z płynnością - potrzebny jest sukces.
    Tak czy inaczej oprocentowanie miał wysokie i do tego np. dla zmiennych
    lokat
    obniżał je wolniej dla trwajacych niż dla nowych co jest chyba żadkością.
    Tymczasem realne stopy spadły bardziej i chyba rzeczywiście bank może mieć
    problemy.

    Arek