  • Data: 2010-04-22 09:19:17
    Temat: Re: Odrzucenie przelewu Elixir?
    Od: "Tommy" <t...@o...SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bylem w Eurobanku, twierdza, ze nie bylo zadnego przelewu przychodzacego i
    > potem zwracanego przez bank.

    W eurobanku podobnie miałem (twierdzili że może to KIR albo mój bank nie
    wysłał ).
    W na infolini mówili oraz w poczcie wewnetrznej (Uprzejmie informujemy, że
    informacje dotyczące przyczyn odrzucenia przelewu można uzyskać tylko poczas
    wizyty w dowolnej placówce Euro Banku.) a w oddziale pani mówi że ona tu nie
    ma takich informacji.
    Ponieważ miałem potwierdzone z banku którego wysyłałem pieniądze powód
    odrzucenia napisałem jeszcze raz reklamace szczegółowo przez pocztę
    wewnętrzną i wtedy dopiero się przyznali, ale że tak jest dobrze.

    Po innych wpadkach takich jak windykacja w EB sprawa sprzed kilku miesięcy
    oraz to że nie realizują pewnych przelewów, lepiej nie mieć z nimi za dużo
    wspólnego.