  • Data: 2010-04-22 09:52:54
    Temat: Re: Odrzucenie przelewu Elixir?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tommy" <t...@o...SPAM.pl> wrote in message
    news:hqp3q3$6jq$1@node1.news.atman.pl...

    > W eurobanku podobnie miałem (twierdzili że może to KIR albo mój bank nie
    > wysłał ).
    > W na infolini mówili oraz w poczcie wewnetrznej (Uprzejmie informujemy, że
    > informacje dotyczące przyczyn odrzucenia przelewu można uzyskać tylko
    > poczas wizyty w dowolnej placówce Euro Banku.) a w oddziale pani mówi że
    > ona tu nie ma takich informacji.
    > Ponieważ miałem potwierdzone z banku którego wysyłałem pieniądze powód
    > odrzucenia napisałem jeszcze raz reklamace szczegółowo przez pocztę
    > wewnętrzną i wtedy dopiero się przyznali, ale że tak jest dobrze.

> [...]

    Tym razem to sprawa Opena. Po kolejnym telefonie przyznali sie, ze przelew
    cofnelo u nich, czyli sami go nie wyslali do KIR. Podejrzewam, ze jest to
    zwiazane z nowym systemem Opena, ktory wprowadzaja.
    Sprobowalem zlozyc wniosek na lokate przez ten nowy system i nie przychodzi
    zadne potwierdzenie, wnioskuje, ze ten nowy system nie dziala poprawnie.