  • Data: 2010-04-22 12:05:06
    Temat: Re: Odrzucenie przelewu Elixir?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Wymagałoby to nieco wysiłku. Wstępnym ramowym pomysłem jest
    > standardowa sytuacja - ustawienie jakiejś transakcji dotyczącej czegoś
    > drogiego, np. nieruchomości z dostatecznie dużym zadatkiem albo
    > jakichś maszyn produkcyjnych. Następnie trzeba by po serii
    > eksperymentów jakie warianty pola "odbiorca" powodują odrzucenie
    > przelewu znaleźć taki wariant, aby wykazanie przed sądem niedochowania
    > należytej staranności wobec klienta przez bank było dostatecznie
    > wysoce prawdopodobne.

    Aha. I najlepiej wszystko z jednego konta, tak, zeby bank mial to na
    talezu - "o tu prosze sadu widac proby czego bank nie akceptuje, a tu
    z tego samego konta mamy przelew, o ktorym nadawca wie, ze nie zostanie
    zaakceptowany". Jasne jasne.

    > Następnie sprzedający winien nie wykonać umowy
    > ze względu na niespełnienie warunku dokonania w terminie wpłaty przez
    > kupującego oraz zawrzeć transakcję z innym kupującym, a pierwszy
    > kupujący powinien wystąpić z roszczeniem przeciwko bankowi.

    Duzo sobie moze. Trzeba bylo wpisac dane poprawnie, ciekawe w ktorym
    banku to bank odpowiada za skutki wpisania niewlasciwych danych.

    > Naturalnie zdaję sobie sprawę, że nie jest to prosta i banalna
    > sytuacja, dlatego jest to tylko wstępna rama pomysłu.

    Sa zdecydowanie prostsze sposoby na wyludzenie od kogos (takze banku)
    pieniedzy.
    --
    Krzysztof Halasa