    From: Tomasz Nowicki <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Noble straszy kredytobiorców
    Date: Fri, 20 Feb 2009 18:40:49 +0100

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 16:49:39 +0100, filip lach napisał(a):

    > Przypominam, że zgodnie z wiążącą rekomendacją KNFu banki były
    > zobowiązane do informowania klientów o ryzyku kredytowym. W moim
    > przypadku było to tylko podsunięcie do podpisu kwitka o tym, że bank
    > przedstawił ryzyko kredytowe. I ponownie tylko zaznaczam, że jestem
    > posiadaczem kredytu w CHF jest wciąż znacząco niższa, niż gdybym brał
    > kredyt w PLN, więc nie przemawia przeze mnie żal personalny.

    Filipie, kiedy udajesz sie do sklepu kupić telewizor, to się chyba nie
    spodziewasz, że sprzedawca poleci ci najlepszy model, ale niestety ten, na
    którym sklep najlepiej zarabia, prawda? Dlaczego uważasz, że wyżelowane
    kloniki z banków będą sobie pogarszać wyniki i dołować słupki, strasząc cię
    jakimś ryzykiem? Ty dla nich jesteś środkiem do celu i czy się temu
    dziwisz? Jeden taki wypowiada się w dzisiejszym "Dzienniku" i ładnie
    naświetla ów wyścig szczurów - liczy się sprzedaż, bo szwef naciska
    pracownika, szefa prezes, a prezesa rada nadzorcza, tę zaś - zagraniczna
    centrala. Każdy czuje się usprawiedliwiony, ale tylko ty jesteś wykukany,
    bo przyszło ci do głowy brać za dobrą monetę marketingowy bełkot i nie
    wiedzieć czemu, nie skonfrontowałeś swojej decyzji z realiami. Robiłeś
    sobie symulację typu "what if?"?

    T.