  • Data: 2009-02-20 22:57:14
    Temat: Odp: Odp: Noble straszy kredytobiorców
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gnnbtq$gb5$1@news.onet.pl...

    > Skoro ktoś podpisuje umowę kredytową na całe życie to ja bym jednak
    > polecał zapoznać się trochę z tematem.
    > Osobiście zanim kupie TV/laptopa/inny sprzęt to czytam testy/opinie
    > i interesuje sie tematem. To samo z samochodem. To samo zanim
    > wpłaciłem pierwszą 1 PLN w fundusze. To samo zanim uczyniłem dane
    > konto moim głównym itp. itd.

    No tak, a ludzie biorący kredyt na 30 lat idą po prostu do banku jak
    do piekarni po bułki. I tych ludzi dziwnym trafem są dziesiątki
    tysięcy. Same głupole w tym naszym społeczeństwie.
    Ech, nie chce mi się tego ponownie wałkować.
    Żeby się nie powtarzać - swoją opinię na ten temat wyraziłem już w
    wymianie zdań z Tomaszem.