  • Data: 2009-02-20 21:35:07
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Noble straszy kredytobiorców
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    filip lach pisze:
    > Natomiast "doradca kredytowy" w banku
    > jest zobowiązany regulacjami prawnymi do wytłumaczenia kredytobiorcy
    > zagadnień związanych z ryzykiem. Nie pamiętam co do słowa, co było na
    > tej karteczce, którą podpisywałem przy zawieraniu umowy, ale wydaje mi
    > się, że jest tam nawet sformułowanie, że klient został zapoznany z
    > ryzykiem kursowym i rozumie jego konsekwencje.

    Trzeba było nie podpisywać umowy skoro się nie rozumie co się podpisuje.

    Ja wielu osobom odradzałem kredyty walutowe to się wtedy śmiali. A teraz
    płaczą bo mają taka sytuację, że nawet jak sprzedadzą mieszkanie to i
    tak im zostanie kilkaset tyś PLN do spłaty.

    Tak samo jak radziłem żeby sprzedawać fundusze gdy straty były
    relatywnie niewielkie to w odp słyszałem, że "my inwestujemy
    długoterminowo". Tak więc powodzenia w odrabianiu strat przez kolejne 50
    lat.

    Niestety ludzie kompletnie się nie znają na bankowości, finansach,
    własnym budżecie. Sami są sobie winni.

    --
    Mithos