  • 41. Data: 2002-04-25 06:16:10
    Temat: Re: Od 6 maja oplaty w Inteligo
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:aa78d9$k1t$1@info.cyf-kr.edu.pl...

    > Wyslanie listem poleconym lezy chyba w interesie klienta. W razie
    > "zagubienia" przesylki bedzie mozna doprowadzic do sytuacji, ze
    > wypowiedzenie bedzie skuteczne. W przypadku listu zwyklego gdy pracownik w
    > zlym humorze podrze i wyrzuci takie wypowiedzenie klient ma chyba znikome
    > szanse :).

    To fakt, chodzilo mi o wiarygodnosc, ze Kowalski nadal list zwykly/polecony,
    a nie jest to np. glupi zart.
    Co do reklamacji to powiem tylko tyle, ze teraz czekam na reklamacje paczki.
    Mozna ja bylo zglosic po 2 tyg. od nadania, a poczta ma... 3 miesiece! na
    jej rozpatrzenie. Jesli tak samo jest z listem, to sadze, iz sensowniej
    byloby go nadac ponownie.

    pzdr

  • 42. Data: 2002-04-25 06:56:21
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Wczoraj bylo na banki.hoga.pl
    > Wierzysz lub nie, twoja sprawa.

    Też widziałem na hoga.pl

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 43. Data: 2002-04-25 08:32:16
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Dla nowo-otwartych kont opłata za prowadzenie jest pobierana począwszy od
    drugiego
    okresu miesięcznego liczonego od daty otwarcia rachunku głównego.
    Macie czas natrzepać kasy z promocji, wiec się niemartwcie

  • 44. Data: 2002-04-25 09:58:30
    Od: "minik" <m...@m...net>

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=79

  • 45. Data: 2002-04-25 09:58:51
    Od: "minik" <m...@m...net>

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=79

  • 46. Data: 2002-04-25 09:59:02
    Od: "minik" <m...@m...net>

  • 47. Data: 2002-04-25 10:57:28
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara napisał:

    >Z tego, co mówią ludzie z działu reklamacji bodajże, po zarejstrowaniu
    >wypowiedzenia, żadne opłaty miesięczne pobrane nie będą... Dotyczy to i
    >opłaty za prowadzenie, i opłaty za VE.

    Mówimy o sytuacji gdy wysyłamy listem zwykłym.
    Wtedy nie mamy żadnej gwarancji że list dotrze (bedzie
    zarejestrowany).

    >Niby mogą, ale nie robią tego.

    Wolę by nie mogli i nie robili.:-)

    >Kobieta wyraźnie powiedziała, że konto można
    >wyczyścić do ZERA i debetu nie zrobią. Stwierdziła też, że właśnie większość
    >ludzi najpierw zeruje swoje konta.

    nie chcą zarabiać więcej niż prezydent :-)

    >Nie ma też konieczności zamykania VE, gdyż zgodnie z "Ogólnymi Warunkami
    >(...)" Bank zamyka wydane karty po otrzymaniu wypowiedzenia...

    Na to można powoływac sie gdy wysyłamy poleconym a nie zwykłym.

    >Nie rozumiem o co Ci chodzi?
    >a) akceptowanie listów "zwykłych"
    >
    >Bo jeśli a, to wydaje mi się to słuszne, ale tylko po potwierdzeniu
    >telefonicznym u klineta.

    § 16
    2. Rozwiązując Umowę Klient zobowiązany jest przesłać do Banku listem
    poleconym pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy.

    Mnie nie przeszkadza, ze nie stosuja własnego regulaminu :-)

    BAH
    PS.
    informacja o zakończeniu "promocji" jest już na stronie inteligo.

    http://inteligo.com.pl/nowosci/news-one.php?id=79

  • 48. Data: 2002-04-28 20:05:26
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "minik" <m...@m...net> skribis:

    > Zarząd Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. podjął decyzję o
    >zakończeniu promocji dotyczącej niepobierania wybranych opłat związanych z
    >kontem Inteligo. Zmiana wchodzi w życie w dniu 6 maja 2002 r.

    Widzialem to na glownej stronie inteligo. Gdy wszedlem tam kilka godzin
    pozniej juz informacji nie bylo. Pojawia sie i znika ?

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 49. Data: 2002-04-28 20:51:44
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Widzialem to na glownej stronie inteligo. Gdy wszedlem tam kilka godzin
    > pozniej juz informacji nie bylo. Pojawia sie i znika ?

    Jest po zalogowoaniu na konto.

  • 50. Data: 2002-04-29 08:35:38
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    > Jest po zalogowoaniu na konto.

    W ten sposób nie spłoszy się potencjalnych klientów.
    A jak już założą konto, to się dowiedzą -/

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj