  • 1. Data: 2002-04-23 16:28:16
    Temat: Od 6 maja oplaty w Inteligo
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Koniec promocji w Inteligo
    23 Kwietnia 2002 źródło: "Inteligo "

    Zarząd Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. podjął decyzję o
    zakończeniu promocji dotyczącej niepobierania wybranych opłat związanych z
    kontem Inteligo. Zmiana wchodzi w życie w dniu 6 maja 2002 r.
    W związku z tym od tego dnia Bank rozpocznie pobieranie opłat
    wyszczególnionych w obowiązującej od 15.02.2002 Tabeli Opłat i Prowizji.

    Decyzja dotyczy:

    dla kont prywatnych - indywidualnych i wspólnych:
    - opłat miesięcznych za prowadzenie konta (tylko dla klientów ze średnim
    saldem na koncie poniżej 100 PLN),
    - opłat miesięcznych za korzystanie z karty Inteligo VISA Electron do
    rachunku głównego i rachunków dodatkowych.

    dla kont firmowych:
    - opłat miesięcznych za prowadzenie rachunku głównego,
    - opłat miesięcznych za korzystanie z karty Inteligo VISA Electron tylko do
    rachunków dodatkowych.

    Posiadacze kont firmowych nadal korzystają z karty Inteligo VISA Electron
    wydanej do rachunku głównego za darmo. Podobnie dla Klientów indywidualnych
    prowadzenie konta jest darmowe, jeśli średnie saldo miesięczne na wszystkich
    rachunkach w ramach konta (uwzględniane są również lokaty!) przekroczą
    łącznie 100 PLN."

    Za hoga.pl

  • 2. Data: 2002-04-23 16:41:21
    Temat: Re: Od 6 maja oplaty w Inteligo
    Od: "Wróbel" <r...@N...poczta.gazeta.pl>

    minik <m...@m...net> napisał(a):

> [...]
    > - opłat miesięcznych za korzystanie z karty Inteligo VISA Electron do
    > rachunku głównego i rachunków dodatkowych.

    Czy od wszystkich kart czy tylko od kart wznowionych?

  • 3. Data: 2002-04-23 16:47:42
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czy od wszystkich kart czy tylko od kart wznowionych?

    Chyba wszystkich.
    Ale czy to wazne? =)

  • 4. Data: 2002-04-23 17:44:25
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 23 Apr 2002 18:28:16 +0200, "minik" <m...@m...net> wrote:

> [...]
    > W związku z tym od tego dnia Bank rozpocznie pobieranie opłat
    >wyszczególnionych w obowiązującej od 15.02.2002 Tabeli Opłat i Prowizji.

    A w nowosciach Inteligo ani mru mru :)

    PGR

  • 5. Data: 2002-04-23 17:46:17
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A w nowosciach Inteligo ani mru mru :)

    Na Ilince juz wiedza =)))

  • 6. Data: 2002-04-23 17:46:31
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <3...@n...onet.pl>, Piotr Gralak wrote:

    > A w nowosciach Inteligo ani mru mru :)

    Hmm moze to ktos zrobil sobie niezbyt przyjemny kawal ?

  • 7. Data: 2002-04-23 18:19:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Hmm moze to ktos zrobil sobie niezbyt przyjemny kawal ?

    O to trzeba bedzie zamykac konto

  • 8. Data: 2002-04-23 18:26:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > O to trzeba bedzie zamykac konto

    LOL

  • 9. Data: 2002-04-23 18:28:05
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    Dzwonilem wlasnie na ILinie i zaptalem czy to prawda
    - odpowiedz twierdzaca. Zapytalem od razu kiedy musze zamknac
    konto (mojej matki dokladnie bo dla mnie inteligowska VE
    nadal pozostaje bezkonkurencyjna cenowo) i mila pani
    stwierdzila, ze 30 dni okresu wypowiedzenia liczy sie od
    momentu kiedy dokumenty o zamknieciu kontra trafia do nich.
    Oplata pobierana jest w dniu zalozenia konta/kapitalizacji
    odsetek biorac pod uwage saldo z _miesiaca_poprzedniego_.

    Tak sie zlozylo, ze konto, ktore chce zamknac zostalo
    zalozone 5 dnia miesiace wiec jesli do tego dnia wplynie
    do nich wniosek o zamkniecie nic nie zaplace. Problem
    lezy jednak w tym, ze do dlugiego weekendu majowego
    pozostalo jedynie 5 dni roboczych... tak wiec malo komu
    uda sie zamknac konto przed zaplaceniem chociaz oplaty
    za karte...

    Powiedzialem, ze takie zagranie jest wybitnie nie fair
    na co dostalem odpowiedz, ze przeciez oplaty sa w cenniku
    i tylko koncza promocje... :-))) Trudno mowi sie, takimi
    zagraniami na pewno Inteligo nie przysporzy sobie sympatii
    a na prawde szkoda bo na poczatku strasznie podobalo mi
    sie Inteligo a z czasem zrazaja mnie do siebie coraz
    bardziej...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2002-04-23 18:31:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > a na prawde szkoda bo na poczatku strasznie podobalo mi
    > sie Inteligo a z czasem zrazaja mnie do siebie coraz

    A mozna jeszcze raz jak sie zamyka konto w Inteligo??? :) Procedure, zeby
    szybciej to zrobic???