  • 1. Data: 2002-04-23 16:24:23
    Temat: Konto w mBanku z wkładem 25 zł.
    Od: "Wróbel" <r...@N...poczta.gazeta.pl>

    Czy otworzylibyście konto bankowe w mBanku gdybyście otrzymali 25 zł na dzień
    dobry?

  • 2. Data: 2002-04-23 16:30:35
    Temat: Re: Konto w mBanku z wkładem 25 zł.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy otworzylibyście konto bankowe w mBanku gdybyście otrzymali 25 zł na
    dzień
    > dobry?

    Otworzylbym bez tego :)

  • 3. Data: 2002-04-23 17:45:07
    Od: "agaa" <m...@p...onet.pl>

    mogliby się postarać... 50zł- to była by już zachęta, że hoho, ale 25 zł też
    nie pogardzę:-)) (...oj biedni my studenci)
    a skąd wynika pytnie???może pracujesz w mBanku i właśnie robisz
    rozeznanie??:-))

    --
    agaa
    ___

    GG: 1040374
    Gorąco polecam strony:
    www.qqczka.prv.pl
    www.amator.zabrze.prv.pl
    - naprawdę warto !!!

  • 4. Data: 2002-04-23 18:02:32
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Wróbel" <r...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy otworzylibyście konto bankowe w mBanku gdybyście otrzymali 25 zł na
    dzień
    > dobry?

    Otwierając konto w banku kieruję się czym innym. Nie lubię takiego
    "amwayowskiego" naganiania klientów i m. in. dlatego nie mam konta w
    Inteligo

    Jaco

  • 5. Data: 2002-04-23 20:26:54
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    Szczerze mówiąc jak już to wolałbym jakiś miły upominek - prenumerata
    Playboy itp ... :-)

  • 6. Data: 2002-04-24 07:25:17
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Wróbel" <r...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
    > Czy otworzylibyście konto bankowe w mBanku gdybyście otrzymali 25 zł na
    dzień
    > dobry?

    Jezus, nie! tylko nie beznadziejna promocja a la inteligo!

  • 7. Data: 2002-04-24 08:47:57
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Wróbel" <r...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
    > Czy otworzylibyście konto bankowe w mBanku gdybyście otrzymali 25 zł na
    dzień
    > dobry?

    IMHO lepiej przeznaczyc te srodki na rozlosowanie wartosciowej nagrody wsrod
    nowych klientow.

  • 8. Data: 2002-04-24 09:47:32
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Czy otworzylibyście konto bankowe w mBanku gdybyście otrzymali 25 zł na
    dzień
    > dobry?

    Nie. Nie podoba mi sie taka forma zachety, pachnie naciaganiem.
    Inteligo tak zrobilo, ma teraz mase martwych kont, i wlasnie wprowadzilo
    oplaty dla wlascicieli tych kont....

    Michal.

  • 9. Data: 2002-04-24 10:19:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie. Nie podoba mi sie taka forma zachety, pachnie naciaganiem.
    > Inteligo tak zrobilo, ma teraz mase martwych kont, i wlasnie wprowadzilo
    > oplaty dla wlascicieli tych kont....

    a ja ktory jednak od czassu do czasu ich uzywalem dlatego zamkne.
    Bo jak ktos zarobil 50 zl to moze sobie oplacac, a ja nie zamierzam placic
    za cos co mialem za darmo. to juz wole doplacic gdzies i wszystko miec na
    miejscu niz przelewac kase

  • 10. Data: 2002-04-24 14:04:31
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    agaa wrote:

> [...]
    > nie pogardzę:-)) (...oj biedni my studenci)
    > a skąd wynika pytnie???może pracujesz w mBanku i właśnie robisz

    kolega nie sugerowal w poscie ze te 25 zl ma wyplacac bank,
    ja np. chetnie zaplace 25 zl komus kto zalozy konto z mojego polecenia
    jesli dostane od banku jakas interesujaca mnie nagrode :)