    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Od 6 maja oplaty w Inteligo
    Date: Thu, 25 Apr 2002 12:57:28 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@213.77.235.148

    Wojciech Nawara napisał:

    >Z tego, co mówią ludzie z działu reklamacji bodajże, po zarejstrowaniu
    >wypowiedzenia, żadne opłaty miesięczne pobrane nie będą... Dotyczy to i
    >opłaty za prowadzenie, i opłaty za VE.

    Mówimy o sytuacji gdy wysyłamy listem zwykłym.
    Wtedy nie mamy żadnej gwarancji że list dotrze (bedzie
    zarejestrowany).

    >Niby mogą, ale nie robią tego.

    Wolę by nie mogli i nie robili.:-)

    >Kobieta wyraźnie powiedziała, że konto można
    >wyczyścić do ZERA i debetu nie zrobią. Stwierdziła też, że właśnie większość
    >ludzi najpierw zeruje swoje konta.

    nie chcą zarabiać więcej niż prezydent :-)

    >Nie ma też konieczności zamykania VE, gdyż zgodnie z "Ogólnymi Warunkami
    >(...)" Bank zamyka wydane karty po otrzymaniu wypowiedzenia...

    Na to można powoływac sie gdy wysyłamy poleconym a nie zwykłym.

    >Nie rozumiem o co Ci chodzi?
    >a) akceptowanie listów "zwykłych"
    >
    >Bo jeśli a, to wydaje mi się to słuszne, ale tylko po potwierdzeniu
    >telefonicznym u klineta.

    § 16
    2. Rozwiązując Umowę Klient zobowiązany jest przesłać do Banku listem
    poleconym pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy.

    Mnie nie przeszkadza, ze nie stosuja własnego regulaminu :-)

    BAH
    PS.
    informacja o zakończeniu "promocji" jest już na stronie inteligo.

    http://inteligo.com.pl/nowosci/news-one.php?id=79