  • 1. Data: 2002-04-23 16:04:52
    Temat: czy karty tloczone maja jeszcze przewage nad plaskimi
    Od: <j...@p...onet.pl>

    kiedys w wielu miejscach przyjmowali tylko tloczone, szczegolnie za granica.
    nie dalo sie tez plaskimi placic w intencecie, ale mbank wydal plaska karte
    ktora mozna placic tylko w internecie. czy wypukle karty maja jeszcze jakas
    przewage. nie chce mi sie placic za cios bezuzytecznego.

  • 2. Data: 2002-04-23 18:20:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    jakas
    > przewage. nie chce mi sie placic za cios bezuzytecznego.

    Maja, maja. Wypukla karta to podstawa, a chargowa albo kredytowa to juz
    szczyt :)

  • 3. Data: 2002-04-24 07:01:32
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    jakas
    > przewage. nie chce mi sie placic za cios bezuzytecznego.

    A chociażby taką że płaska wymaga autoryzacji w banku - no i bywa że z
    nieznanych przyczyn to się nie udaje. No i wyobraź sobie że masz kosz pełen
    zakupów a terminal odrzuca płaską kartę...
    Ponadto za granicą (we Włoszech) visę electron regularnie mi odrzucało w
    autoryzacji - tylko dzięki wypukłej VC Citi mogłem płacić kartą.

  • 4. Data: 2002-04-24 11:55:08
    Od: Paweł P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl>

    > Maja, maja. Wypukla karta to podstawa, a chargowa albo kredytowa to juz
    > szczyt :)

    Kurde, nie wiedziałem nawet, że jestem na szczycie... :-)
    A są u nas jakieś karty wypukłe debetowe? Myślałem, że to się wyklucza...

    Paweł

  • 5. Data: 2002-04-24 11:56:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A są u nas jakieś karty wypukłe debetowe? Myślałem, że to się wyklucza...

    Pewnie ze sa.
    Ot chocby VC BZWBK debetowa, VC Multibanku, VG mBanku, VC Pekao SA dolarowa
    czy zlotowkowa.
    Od diabla takich znajdziesz

  • 6. Data: 2002-04-24 11:58:20
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    "Paweł P. Baran" wrote:

    > Kurde, nie wiedziałem nawet, że jestem na szczycie... :-)
    > A są u nas jakieś karty wypukłe debetowe? Myślałem, że to się wyklucza...

    BPH-PBK, Pekao, Multi, BZWBK, mBank. Tyle bez wielkiego zastanawiania
    się.

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2002-04-24 12:04:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> writes:

    > Pewnie ze sa.
    > Ot chocby VC BZWBK debetowa, VC Multibanku, VG mBanku, VC Pekao SA dolarowa
    > czy zlotowkowa.
    > Od diabla takich znajdziesz

    Od takich kart sie to chyba wszystko (u nas) zaczelo...

    MJ

  • 8. Data: 2002-04-24 12:19:11
    Od: Paweł P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl>

    > Ot chocby VC BZWBK debetowa, VC Multibanku, VG mBanku, VC Pekao SA
    dolarowa
    > czy zlotowkowa.
    > Od diabla takich znajdziesz
    Heh, wszystkie one - tak sobie myślałem - (z wyjątkiem golda z mBanku, ale
    to przecież karta nienormalna i dla bardzo nielicznych pjonierów :-) są
    charge'owe. Dzięki za wyprowadzenie z błędu.

    Paweł

  • 9. Data: 2002-04-24 12:20:31
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik wrote:

    > Od takich kart sie to chyba wszystko (u nas) zaczelo...

    Nie sadze. Karty chargowe nie wymagaja przetwarzania "online" tak, jak
    debetowe - przeciez charge ksieguje sie na oddzielnym koncie i raz w
    miesiacu zasila z rachunku klienta.

    Pzdr,

    M.

  • 10. Data: 2002-04-24 12:34:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Heh, wszystkie one - tak sobie myślałem - (z wyjątkiem golda z mBanku, ale
    > to przecież karta nienormalna i dla bardzo nielicznych pjonierów :-) są
    > charge'owe. Dzięki za wyprowadzenie z błędu.

    Nie rozumiem??
    Nie te karty NIE SA chargowe.
    To sa karty DEBETOWE.
    Jak nie wierzysz to poczytaj sobie np na stronie www.bzwbk.pl albo
    www.multibank.pl

    VC moze byc zarowno debetowa jak chargowa jak kredytowa