  • 31. Data: 2002-04-24 19:25:45
    Temat: Re: Od 6 maja oplaty w Inteligo
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:aa70iq$698$1@news.onet.pl...

    > Jedno co mnie dziwi to to, iz news ktory byl na hoga.pl zniknal. Tak jakby
    > nie bylo tego newsa. Z drugiej strony jaki bylby cel wprowadzania takiego
    > zamieszania? Nie rozumie tego.

    W kazdym razie zart sie chyba udal. Szkoda tylko, ze w jego nastepstwie na
    przyklad jakas setka ludzi nie zamknela rachunkow ;-).

    pozdrawiam, Marek

  • 32. Data: 2002-04-24 19:33:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W kazdym razie zart sie chyba udal. Szkoda tylko, ze w jego nastepstwie na
    > przyklad jakas setka ludzi nie zamknela rachunkow ;-).

    toz mowie :)
    Podpuscili chlopaki z Inteligo. :)

  • 33. Data: 2002-04-24 20:20:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > toz mowie :)
    > Podpuscili chlopaki z Inteligo. :)

    No ale w jakim celu?

  • 34. Data: 2002-04-24 20:28:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No ale w jakim celu?

    No jak to w jakim - sonduja jak sie ludzie zachowaja po wprowadzeniu oplat.
    albo istotnie oplaty zostana wprowadzonme tylko tak, zeby te kase sciagnac z
    ludzi - moze juz niedlugio Inteligo zostanie sprzedany i sie finalizuje
    sprzedaz -wiec teraz jest "zbieranie zniw" ?? :)

  • 35. Data: 2002-04-24 20:57:57
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    > ludzi - moze juz niedlugio Inteligo zostanie sprzedany i sie finalizuje
    > sprzedaz -wiec teraz jest "zbieranie zniw" ?? :)

    Tylko ze kurcze to im strasznie ujmuje sympatycznosci pomijajac juz jakas
    powage czy cos w tym rodzaju. To bankowa instytucja w koncu czy jakies Makro
    czy inne Auchan albo Herbalife. Jesli takie cos wymyslil dzial marketingu
    Inteligo to ja wymiekam. Nie przypuszczam zeby to bylo celowe dzialanie
    Inteligo. Zreszta 6 maja to jakas taka dziwna data, wprawdzie poniedzialek,
    ale ani poczatek miesiaca, ani chocby srodek. Glupi termin na konczenie
    promocyjnego braku pobierania oplat ;-).

    A najzabawniej bedzie, jak rzeczywiscie 6 maja skonczy sie promocja
    :)))))))))))).

    M.

  • 36. Data: 2002-04-24 21:01:53
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale ani poczatek miesiaca, ani chocby srodek. Glupi termin na konczenie
    > promocyjnego braku pobierania oplat ;-).

    Termin bardzo dobry - poniedzialek. W nowy tydzien z nowymi zasadami! :-)

    A tak powaznie trudno raczej bylo cos wprowadzic od 1 maja, bo to swieto,
    2-3 wiadomo, 4-5 weekend. Czyli 6 maj zostal.

    pzdr

  • 37. Data: 2002-04-24 21:17:49
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego należy:
    > 1. zrezygnować z karty (nie będzie za nia opłat).
    > 2. zapewnić saldo 100 zł (miesiąc bez tego można przezyc).- nie warto
    > wcześniej "czyścić konta".

    Z tego, co mówią ludzie z działu reklamacji bodajże, po zarejstrowaniu
    wypowiedzenia, żadne opłaty miesięczne pobrane nie będą... Dotyczy to i
    opłaty za prowadzenie, i opłaty za VE.

    Niby mogą, ale nie robią tego. Kobieta wyraźnie powiedziała, że konto można
    wyczyścić do ZERA i debetu nie zrobią. Stwierdziła też, że właśnie większość
    ludzi najpierw zeruje swoje konta.

    Obiecała też, że konsultanci zostaną o tym jakoś "spójnie" poinformowani...
    Obecnie nie powinni już informować, iż po zarejstrowaniu wypowiedzenia będą
    jeszcze pobierać opłaty.

    Nie ma też konieczności zamykania VE, gdyż zgodnie z "Ogólnymi Warunkami
    (...)" Bank zamyka wydane karty po otrzymaniu wypowiedzenia...

    > A to, że inteligo zamyka rachunki niezgodnie
    > z własnym regulaminem, to już inna historia.

    Nie rozumiem o co Ci chodzi?

    a) akceptowanie listów "zwykłych"
    b) zamykanie kont w terminie krótszym, niż jeden miesiąc

    Bo jeśli a, to wydaje mi się to słuszne, ale tylko po potwierdzeniu
    telefonicznym u klineta.

    Jeśli b, to owa pani, z którą rozmawiałem, odpowiedziała, że konto jest
    definitywnie zamykane po 30 dniach i dopiero wtedy powinien wywędrować
    przelew z saldem pomniejszonym o opłatę za przelew, gdy jest to przelew do
    banku zewnętrznego...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 38. Data: 2002-04-24 21:28:06
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a) akceptowanie listów "zwykłych"

    > Bo jeśli a, to wydaje mi się to słuszne, ale tylko po potwierdzeniu
    > telefonicznym u klineta.

    Zauwazmy, ze list polecony od zwyklego nie rozni sie "wiarygodnoscia". Oba
    moge nadac podajac jako nadawce nie siebie, lecz obca osobe. Sadze, ze
    potwierdzanie telefoniczne jest wiec koniecznoscia bez wzgledu czy to list
    zwykly czy polecony.

    pzdr

  • 39. Data: 2002-04-24 21:34:34
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > moge nadac podajac jako nadawce nie siebie, lecz obca osobe. Sadze, ze
    > potwierdzanie telefoniczne jest wiec koniecznoscia bez wzgledu czy to list

    Wyslanie listem poleconym lezy chyba w interesie klienta. W razie
    "zagubienia" przesylki bedzie mozna doprowadzic do sytuacji, ze
    wypowiedzenie bedzie skuteczne. W przypadku listu zwyklego gdy pracownik w
    zlym humorze podrze i wyrzuci takie wypowiedzenie klient ma chyba znikome
    szanse :).

    M.

  • 40. Data: 2002-04-24 21:39:07
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    > moge nadac podajac jako nadawce nie siebie, lecz obca osobe. Sadze, ze
    > potwierdzanie telefoniczne jest wiec koniecznoscia bez wzgledu czy to list

    W sumie tak :)

    Jakoś taki zaspany dziś jestem i nie za bardzo skojarzyłem. :)))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl