eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOd 6 maja oplaty w Inteligo › Re: Od 6 maja oplaty w Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Od 6 maja oplaty w Inteligo
    Date: Wed, 24 Apr 2002 23:34:34 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 22
    Message-ID: <aa78d9$k1t$1@info.cyf-kr.edu.pl>
    References: <aa425k$71n$1@news.onet.pl> <aa4976$qpu$1@korweta.task.gda.pl>
    <aa49ae$hna$1@news.onet.pl> <aa4ccn$ehk$1@news.tpi.pl>
    <aa4jcc$rju$1@korweta.task.gda.pl> <aa5o73$6qa$1@absinth.dialog.net.pl>
    <b...@4...com> <aa77i4$j0j$1@news.onet.pl>
    <aa783r$7uf$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: byd200.bydgoska.krakow.pl
    X-Trace: info.cyf-kr.edu.pl 1019684079 20541 195.150.224.200 (24 Apr 2002 21:34:39
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Apr 2002 21:34:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:178499
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:aa783r$7uf$1@absinth.dialog.net.pl...
    >
    > > Bo jeśli a, to wydaje mi się to słuszne, ale tylko po potwierdzeniu
    > > telefonicznym u klineta.
    >
    > Zauwazmy, ze list polecony od zwyklego nie rozni sie "wiarygodnoscia". Oba
    > moge nadac podajac jako nadawce nie siebie, lecz obca osobe. Sadze, ze
    > potwierdzanie telefoniczne jest wiec koniecznoscia bez wzgledu czy to list
    > zwykly czy polecony.
    >
    > pzdr
    >
    Wyslanie listem poleconym lezy chyba w interesie klienta. W razie
    "zagubienia" przesylki bedzie mozna doprowadzic do sytuacji, ze
    wypowiedzenie bedzie skuteczne. W przypadku listu zwyklego gdy pracownik w
    zlym humorze podrze i wyrzuci takie wypowiedzenie klient ma chyba znikome
    szanse :).

    M.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1