  • 21. Data: 2002-04-24 14:42:34
    Temat: Re: Od 6 maja oplaty w Inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > 2. newsa podalem za hoga.pl i jest to wyraznie napisane

    daj no linka do tej wiadomosc bo jakos nie moge znalezc

  • 22. Data: 2002-04-24 15:35:54
    Od: "minik" <m...@m...net>

  • 23. Data: 2002-04-24 15:49:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Do HOGI kurde!

  • 24. Data: 2002-04-24 16:08:45
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Do HOGI kurde!

    Nie kce sie mi wertowac pol serwisu w poszukiwaniu newsa.

  • 25. Data: 2002-04-24 16:26:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie kce sie mi wertowac pol serwisu w poszukiwaniu newsa.

    no jakie pol?
    Kiedy to sie moglo ukazac?
    Cos kurde sciemniasz

  • 26. Data: 2002-04-24 16:27:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie kce sie mi wertowac pol serwisu w poszukiwaniu newsa.

    Albo skas otrzynales to info i teraz panowie z Inteligo patrza jaki jest
    odzew na grupie :)))

    Jesli wprowadza oplaty to ja zamykam konto - bo mam to samo za friko w
    mBanku.

  • 27. Data: 2002-04-24 17:36:53
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > no jakie pol?
    > Kiedy to sie moglo ukazac?
    > Cos kurde sciemniasz

    Wczoraj bylo na banki.hoga.pl
    Wierzysz lub nie, twoja sprawa.

    CU

  • 28. Data: 2002-04-24 17:38:24
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Albo skas otrzynales to info i teraz panowie z Inteligo patrza jaki jest
    > odzew na grupie :)))
    Juz pisalem.

    > Jesli wprowadza oplaty to ja zamykam konto - bo mam to samo za friko w
    > mBanku.
    Ja miesiecznie przewaznie ok 50 razy dokonuje platnosci karta, tak wiec
    karta Inteligo wychodzi mnie taniej niz wirtualna mbanku.

  • 29. Data: 2002-04-24 17:49:15
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aa6ql3$q38$1@news.onet.pl>, minik wrote:
    > Juz pisalem.

    > Ja miesiecznie przewaznie ok 50 razy dokonuje platnosci karta, tak wiec
    > karta Inteligo wychodzi mnie taniej niz wirtualna mbanku.

    Nie wiem kto puscil ta plotke. W kazdym badz razie jest to cos
    nieoficjalnego bo nigdzie o tym ni ema informacji. Ani na stronie WWW
    banku, ani tez bank nie przeslal stosownego maila o tym. Mysle , ze o
    takim czym poinni ludzie byc nacznie wyprzedzeni a nie tuz przez tzw
    dlugim prawie wolnym od pracy weekendem.
    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2002-04-24 19:19:35
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > takim czym poinni ludzie byc nacznie wyprzedzeni a nie tuz przez tzw
    > dlugim prawie wolnym od pracy weekendem.

    Jedno co mnie dziwi to to, iz news ktory byl na hoga.pl zniknal. Tak jakby
    nie bylo tego newsa. Z drugiej strony jaki bylby cel wprowadzania takiego
    zamieszania? Nie rozumie tego.