  • 1. Data: 2006-02-16 22:09:18
    Temat: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Czy też to zauważyliście ale obsługa KK w Millennium jest fatalna.

    Wyciągi to przysyłają jak im się podoba co drugi miesiąc, i na składaną
    reklamację tłumaczą że to wina Poczty Polskiej. Z tym że wyciąg np. z 31.10
    jest z numerem 2 a z 31.12 z numerem 3. Czyli że wyciągu z 30.11 wcale nie
    wysłali i tylko ściemniają.
    Ze stycznia oczywiście wyciągu też nie ma bo po co a za 2 dni termin spłaty.

    Pobierają opłaty za ubezpieczenie chociaż z niego zrezygnowałem, a na
    reklamacje to nie raczą nawet odpowiedzieć chociaż minęło już regulaminowe
    14 dni.

    Może czytają tę grupę pracownicy banku i coś z tym zrobią, bo mnie to już
    wkurza żeby co 2 tygodnie latać do banku i składać reklamacje.

    PS. Z karty na razie nie chcę rezygnować bo dali największy limit.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-16 22:24:19
    Temat: Re: Obsługa KK w Millennium schodzi na psy
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-02-16 23:09, osobnik Marcin_P. stwierdził, iż:
    > PS. Z karty na razie nie chcę rezygnować bo dali największy limit.

    To przenieś ten limit do innego banku.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2006-02-16 22:27:27
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Marcin_P. wrote:
    > PS. Z karty na razie nie chcę rezygnować bo dali największy limit.

    Po prostu weź trzy ostatnie wyciągi (o ile tyle udało Ci się uzbierać) i
    zamień na inną z tym samym albo większym limitem. Np. BPH, Citi.

    --
    Dawid

  • 4. Data: 2006-02-16 22:40:34
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 16 Feb 2006 23:09:18 +0100, "Marcin_P." <n...@o...pl>
    wrote:

    >Czy też to zauważyliście ale obsługa KK w Millennium jest fatalna.

    ja najpierw parę miesięcy walczyłem o wyciągi. jak już wywalczyłem to
    poprzychodziły parę razy i znowu przestały :)))
    zacząłem za to intensywnie korzystać ze spłaty kk w innym banku :)
    na szczęście opłatę za ubezpieczenie udało im się przestać pobierać.
    a na wyciągach położyłem laskę. nie mam siły już się z nimi użerać.

    PG

  • 5. Data: 2006-02-17 07:09:26
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Zmien wyciagi na elektroniczne (PDF), to bedziesz mial na 100% wszystkie i
    to pierwszego dnia miesiaca. Dla mnie to wieksza wygoda i wiecej miejsca w
    szufladzie (nie ma zbednych papierow).

    Jesli chcesz zmienic bank, to limit mozesz przeniesc, jak juz wspomnieli
    moi przedpiscy.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 6. Data: 2006-02-17 07:33:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy też to zauważyliście ale obsługa KK w Millennium jest fatalna.

    Nie

> [...]
    31.10
    > jest z numerem 2 a z 31.12 z numerem 3. Czyli że wyciągu z 30.11 wcale nie

    Jeszcze nigdy (6 lat) nie braklo mi wyciagu

    > Ze stycznia oczywiście wyciągu też nie ma bo po co a za 2 dni termin
    spłaty.

    > Pobierają opłaty za ubezpieczenie chociaż z niego zrezygnowałem, a na

    zrezygnowalem i nie pobieraja

    > reklamacje to nie raczą nawet odpowiedzieć chociaż minęło już regulaminowe
    > 14 dni.

    zawsze dostawalem odpowiedz

  • 7. Data: 2006-02-17 08:14:03
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-02-16 23:27, osobnik Dawid Kulbicki stwierdził, iż:
    > Po prostu weź trzy ostatnie wyciągi (o ile tyle udało Ci się uzbierać) i
    > zamień na inną z tym samym albo większym limitem. Np. BPH, Citi.

    Citi ma już uproszczoną procedurę przy przenoszeniu kart?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2006-02-17 10:44:00
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Citi ma już uproszczoną procedurę przy przenoszeniu kart?

    Masz rację. Rozpędziłem się. Chciałem tylko podać przykłady banków, które
    mają w miarę atrakcyjną ofertę i nie robią trudności z reklamacjami
    transakcji internetowych (jak na razie). Oczywiście jest wiele banków
    stosujących uproszczoną procedurę.

    --
    Dawid

  • 9. Data: 2006-02-17 10:57:58
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

> [...]
    > reklamacjami transakcji internetowych (jak na razie). Oczywiście jest
    > wiele banków stosujących uproszczoną procedurę.

    A przy okazji, jakie obecnie banki wydają KK na podstawie wyciągów nie
    oczekując zamknięcia obecnej (oprócz BPH)

    Przemek

  • 10. Data: 2006-02-17 16:36:40
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    > na szczęście opłatę za ubezpieczenie udało im się przestać pobierać.
    > a na wyciągach położyłem laskę. nie mam siły już się z nimi użerać.

    Widać u mnie jest i raczej będzie identycznie jak u Ciebie

    Marcin_P.