    From: "Karol Żwiruk" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Obowiązki akceptanta karty a ....
    Date: Tue, 6 Aug 2002 22:02:33 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@rx113.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    > bylam w lepszej sytuacji, podpisalam sie zupelnie inaczej (pelne imie i
    > nazwisko mam na karcie, podpisalam sie tylko SKROCONYM NAZWISKIEM, ktory
    nie
    > jest podobny zupelnie do tego na karcie) niz na karcie, Pani rzucila okiem
    > powiedziala do mnie, ze ok!!!!

    a zdarzyło CI się zapłacić kartą bez podpisu z tyłu ??
    jak nie - to wpadnij do HITa na Ursynów
    tylko musisz mieć taką kartę .. najlepiej pre-paida
    - tak jak ja testowałem,
    pani porównała podpis- na slipie z brakiem podpisu na karcie ;-)
    aha - musisz wybrać posa z uszkodzonym pin-padem, bo zazwyczaj krzyczy o
    podanie pin'a

    ---

    Karol Żwiruk
    k...@z...pl