eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiObowiązki akceptanta karty a .... › Re: Obowiązki akceptanta karty a ....
  • Data: 2002-08-09 07:54:32
    Temat: Re: Obowiązki akceptanta karty a ....
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 8 Aug 2002 16:08:54 +0200, "Rad'ek" <a...@p...fm> wrote:
    >>
    >> PS. Ja osobiscie nie polecam skladania oszukanczych reklamacji. Taka
    >> reklamacja zgodnie z prawem jest po prostu wyludzeniem.
    >
    >
    >reklamacja byla przeprowadzona dla celow testowych
    >kwota transakcji bardzo niska

    Co nie zmienai faktu, ze jesli jako przyczyne podales niedokonywanie
    przez Ciebie tej transkacji to bylo to wyludzenie
    Niezaleznie od podpisu (czy nawet jego braku) jesli transkacja byla
    wykonana za Twoja zgoda to nie masz podstaw do reklamacji. Mozna co
    najwyzej poskarzyc sie na niewlasciwe zachowanie sprzedawcy ale to
    juz raczej u jego szefa albo w w centrum a-r.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
    Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1