  • Data: 2002-08-07 21:09:33
    Temat: Re: Obowiązki akceptanta karty a ....
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rad'ek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ais01l$m7t$1@news.tpi.pl...

    > poleceam zlozenie reklamacji w oddziale banku .
    > zostanie obciazony sklep.
    > ja wlasnie przez to przeszedlem.
    > zrobilem wyklad kasjerce w markecie a jak nie pomoglo (bo nie pomoglo) to
    > sie podpisalem inaczej zupelnie i po otrzymaniu wyciagu (VC) zlozylem
    > reklamacje ktora zostala pozytywnie rozpatrzona :) czyzby wreszcie SPOSOB
    NA
    > UDANE ZAKUPY ?? :P

    Zaraz, zaraz... jak umotywowales reklamacje? IFAIK reklamacje mozna skladac
    tylko w przypadku gdy ktos nieuprawniony wykorzystal karte... a nie wtedy
    gdy podpis byl niezgodny z wzorcem...

    Maciej

    PS. Ja osobiscie nie polecam skladania oszukanczych reklamacji. Taka
    reklamacja zgodnie z prawem jest po prostu wyludzeniem.