  • 1. Data: 2002-08-06 18:30:07
    Temat: Obowiązki akceptanta karty a ....
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    Witam!

    Właśnie wróciłem z polskiego wybrzeża. Kilkanaście razy płaciłem kartą VC BZ
    WBK. Tylko *jeden raz* kasjerka sprawdziła wzór podpisu na karcie. Przecież
    to chore....

    Pozdro
    MAX

  • 2. Data: 2002-08-06 18:53:41
    Temat: Re: Obowiązki akceptanta karty a ....
    Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    BZ
    > WBK. Tylko *jeden raz* kasjerka sprawdziła wzór podpisu na karcie.

    bylam w lepszej sytuacji, podpisalam sie zupelnie inaczej (pelne imie i
    nazwisko mam na karcie, podpisalam sie tylko SKROCONYM NAZWISKIEM, ktory nie
    jest podobny zupelnie do tego na karcie) niz na karcie, Pani rzucila okiem i
    powiedziala do mnie, ze ok!!!!
    Nie byla to karta ze zdjeciem:))))))))

  • 3. Data: 2002-08-06 20:02:33
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@z...pl>

> [...]
    nie
    > jest podobny zupelnie do tego na karcie) niz na karcie, Pani rzucila okiem

    a zdarzyło CI się zapłacić kartą bez podpisu z tyłu ??
    jak nie - to wpadnij do HITa na Ursynów
    tylko musisz mieć taką kartę .. najlepiej pre-paida
    - tak jak ja testowałem,
    pani porównała podpis- na slipie z brakiem podpisu na karcie ;-)
    aha - musisz wybrać posa z uszkodzonym pin-padem, bo zazwyczaj krzyczy o
    podanie pin'a

    ---

    Karol Żwiruk
    k...@z...pl
    gg:1384
    ICQ: 106341548

  • 4. Data: 2002-08-06 20:18:39
    Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pani porównała podpis- na slipie z brakiem podpisu na karcie ;-)
    > aha - musisz wybrać posa z uszkodzonym pin-padem, bo zazwyczaj krzyczy o

    to jest szok, ja pracujac w bankowosci nie moge sie nadziwic jakie rzeczy
    sie zdarzaja, nie ukrywam, ze chyba juz nic mnie nie zaskoczy:)
    kiedys nawet kolega moj placil karta zony (ze zdjecie zony) a kobitka w
    kasie nawet sie nie zdziwila:))))

  • 5. Data: 2002-08-06 20:51:03
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Naidoo wrote:

    > kiedys nawet kolega moj placil karta zony (ze zdjecie zony) a kobitka w
    > kasie nawet sie nie zdziwila:))))

    Eeeee, a co powiecie na PIN napisany na karcie obok podpisu? Miałem DWA
    takie przypadki, a pokrewieństwo jest wykluczone (musiały wpaść na
    pomysł niezależnie).

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 6. Data: 2002-08-06 21:15:24
    Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Komsta" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Eeeee, a co powiecie na PIN napisany na karcie obok podpisu? Miałem DWA
    > takie przypadki, a pokrewieństwo jest wykluczone (musiały wpaść na
> [...]
    ciekawe jak ci ludzie poradza sobie, gdy im te karty ukradna, moim zdaniem
    niestety banki nie uswiadamiaja swoich klientow jak korzystac z kart. Zalezy
    im na sprzedazy kart, na cyferkach (Citi) albo wysylaja karty gdzie popadnie
    nawet do ludzi, ktorzy nie maja u nich konta (Pekao). Pozniej strasza tylko
    w telewizji, ze studenci w Poznaniu podrabiali KK i dokonywali transakcji.

  • 7. Data: 2002-08-07 07:27:09
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Lukasz Komsta napisał(a):
    > Eeeee, a co powiecie na PIN napisany na karcie obok podpisu? Miałem DWA
    > takie przypadki, a pokrewieństwo jest wykluczone (musiały wpaść na
    > pomysł niezależnie).
    a skad wiesz ze to byl _dobry_ pin?
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 8. Data: 2002-08-07 07:35:12
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    MAX <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl> wrote:

    > Właśnie wróciłem z polskiego wybrzeża. Kilkanaście razy płaciłem kartą VC BZ
    > WBK. Tylko *jeden raz* kasjerka sprawdziła wzór podpisu na karcie. Przecież
    > to chore....

    Zgłoś do C.A. odpowiednich. Ja tak robie cały czas i zauważam reakcje.
    Poza tym polecam 'krzyżowanie'

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2002-08-07 08:16:25
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    BZ
    > WBK. Tylko *jeden raz* kasjerka sprawdziła wzór podpisu na karcie.

    A jak powinno wygladac prawidłowe "sprawdzanie" wzoru podpisu?

    Karol

  • 10. Data: 2002-08-07 20:32:43
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

> [...]
    nie
    > jest podobny zupelnie do tego na karcie) niz na karcie, Pani rzucila okiem

    poleceam zlozenie reklamacji w oddziale banku .
    zostanie obciazony sklep.
    ja wlasnie przez to przeszedlem.
    zrobilem wyklad kasjerce w markecie a jak nie pomoglo (bo nie pomoglo) to
    sie podpisalem inaczej zupelnie i po otrzymaniu wyciagu (VC) zlozylem
    reklamacje ktora zostala pozytywnie rozpatrzona :) czyzby wreszcie SPOSOB NA
    UDANE ZAKUPY ?? :P

    pozdr
    radek