  • Data: 2002-08-07 20:32:43
    Temat: Re: Obowiązki akceptanta karty a ....
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > bylam w lepszej sytuacji, podpisalam sie zupelnie inaczej (pelne imie i
    > nazwisko mam na karcie, podpisalam sie tylko SKROCONYM NAZWISKIEM, ktory
    nie
    > jest podobny zupelnie do tego na karcie) niz na karcie, Pani rzucila okiem
    > powiedziala do mnie, ze ok!!!!
    > Nie byla to karta ze zdjeciem:))))))))

    poleceam zlozenie reklamacji w oddziale banku .
    zostanie obciazony sklep.
    ja wlasnie przez to przeszedlem.
    zrobilem wyklad kasjerce w markecie a jak nie pomoglo (bo nie pomoglo) to
    sie podpisalem inaczej zupelnie i po otrzymaniu wyciagu (VC) zlozylem
    reklamacje ktora zostala pozytywnie rozpatrzona :) czyzby wreszcie SPOSOB NA
    UDANE ZAKUPY ?? :P

    pozdr
    radek