  • Data: 2020-01-14 06:04:20
    Temat: Re: Obligacje skarbowe i ankieta MIFID
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:69y1lm5f2hjs$.17d9v70mtopgo$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Mon, 13 Jan 2020 15:21:08 +0100, J.F. napisał(a):

    >Jakoś sobie nie przypominam, ale Alzhaimer atakuje, więc głowy dawał
    >nie
    >będę.

    Google znajduej cos o ankiecie z 2011r, wiec to dawno moglo byc.

    Nowsze
    https://www.bm.pkobp.pl/o-nas/aktualnosci/obowiazek-
    wypelnienia-ankiety-mifid-oraz-zawarcia-umowy-ppz-pr
    zy-skladaniu-dyspozycji-nabycia-lub-zbycia-instrumen
    tow-finansowych-w-tym-obligacji-skarbowych/

    ale przeciez wiadomo, ze PKOBP Unii sie klanial nie bedzie :-)

    >Mam tylko nadzieję, że brak wypełnionej ankiety nie skutkuje
    >konfiskatą
    >obligacji, żeby Mateusz Krzywousty mógł się pochwalić zrównoważonym
    >budżetem.

    No nie, konfiskata nie .. ale Alzheimer sugeruje, ze nalezy twoj
    majatek przekazac do ZUS, zeby ten nim zarzadzal :-)

    J.