  • Data: 2020-01-15 14:37:37
    Temat: Re: Obligacje skarbowe i ankieta MIFID
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pieniądze 10 lat wcześniej mieszkalibyśmy nie w jakimś tam pokoju z ciemną kuchnią, a
    w super-hotelu. Tylko że 10 lat wcześniej w ogóle by mnie nie było stać na wyjazd do
    Grecji.

    > Cóż, byli równi i równiejsi.
    > Albo rezygnowali z innych rzeczy.

    Jak się bardzo chciało, to się dało wyjechać.

    > Wychowawczyni na koloniach w latach 90-tych opowiadała nam, jak była na wycieczce
    do Turcji - w jedną stronę autokar jechał pełen ciuchów, w Turcji wszystko sprzedali,
    nawet własne ubrania na zmianę, zostali w jednych gaciach - a w zamian kupili
    spirytus royal - i tylko całą drogę się modlili (prawie ja na pielgrzymce ;) żeby
    celnicy nie zajrzeli - udało się, mogli to wwieźć...

    Spirytus? Z Turcji, to się raczej ciuchy przywoziło...