  • Data: 2020-01-15 09:49:17
    Temat: Re: Obligacje skarbowe i ankieta MIFID
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 23:28:04 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > Moja bratanica (jej ojciec jest starszy ode mnie o 16 lat), która
    > mieszka w Nancy kiedyś mi powiedziała, że ludzie płaczą przez to euro,
    > bo mają dużo mniej niż mieli przed euro.

    Tak, tak...
    Na takie dictum jest ogólna odpowiedź prodziekana Jakubiaka:
    "Ludzie zwykle narzekają, że dawniej wszystko było lepiej. Bzdura, po prostu byli
    młodsi, to nie świat się popsuł, tylko oni sami."
    Jak ktoś myśli, że kiedyś miał nokię 3310, co nawet kosztowała 1000zł, a teraz nie ma
    najnowszego iphone, co kosztuje 4k - no to rzeczywiście "ma mniej".
    W Grecji za czasów drahmy można było za te same pieniądze kupić gazetę, kawę i fajki
    - a za czasów euro tylko jedną z tych rzeczy.
    Cóż, miałem pecha, że na wczasach byłem tam jak już było euro - bo za te same
    pieniądze 10 lat wcześniej mieszkalibyśmy nie w jakimś tam pokoju z ciemną kuchnią, a
    w super-hotelu. Tylko że 10 lat wcześniej w ogóle by mnie nie było stać na wyjazd do
    Grecji.