  • 11. Data: 2002-02-17 11:38:31
    Temat: Re: OT-nie wkurzac PJO :-)
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 16 Feb 2002 17:19:45 +0100, w <a4m0s3$gio$1@news.tpi.pl>,
    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > > > PS. W ktorym banku pracujesz ;-)
    > >
    > > Strzelaj dalej :).
    >
    > BPH ? ;-)))))

    Prawo do zarzucania mi pracy w BPH ma tylko PJO :)).

  • 12. Data: 2002-02-18 11:09:47
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > PS. Juz widze, jak nie zostawicie na mnie suchej nitki (przeczytam w
    > poniedzialek). ;-)

    Myslalem, ze PJO ma na tej liscie wiecej fanow. ;-)

  • 13. Data: 2002-02-18 11:49:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 18, 2002 at 12:09:47PM +0100, bwwald wrote:

    > Myslalem, ze PJO ma na tej liscie wiecej fanow. ;-)

    Fanem PJO moze byc jego pies. Zdarza sie ze PJO ma znajomych.

    A nawet jesli tacy ca to poco maja sie z jakimis anonimami uzerac?

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-02-18 12:03:30
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Fanem PJO moze byc jego pies. Zdarza sie ze PJO ma znajomych.

    Masz prawie calkowita racje. :-) (moze z Jego psem troche przesadzasz).
    Chodzilo mi o Jego bezkrytycznie oddanych znajomych, a nie mialem czasu
    czytac calej listy. :(
    Moje stwierdzenie bylo taka mala prowokacja. ;-)

    > A nawet jesli tacy ca to poco maja sie z jakimis anonimami uzerac?

    Uderz w stol, a nozyce sie odezwa. :-)

    Serdecznie pozdrawiam

  • 15. Data: 2002-02-18 12:06:02
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 18, 2002 at 01:03:30PM +0100, bwwald wrote:

    > Uderz w stol, a nozyce sie odezwa. :-)

    Radosny PLONK. I EOT z mojej strony.

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-02-18 12:38:40
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Radosny PLONK. I EOT z mojej strony.

    THX
    Pomimo, ze do "sciany": ROTFL
    EOD

  • 17. Data: 2002-02-18 17:05:44
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Radosny PLONK. I EOT z mojej strony.

    Wojtek jak zawsze dowciapny ;-)))
    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-02-18 17:36:40
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    18 Feb 2002 13:06:02 +0100, w
    <2...@d...pingwin.waw.pl>, w...@p...waw.pl
    (Wojtek Piecek) napisał(-a):

    > Radosny PLONK. I EOT z mojej strony.

    No widzisz, jednak dałeś się sprowokować trollowi :)).

  • 19. Data: 2002-02-18 17:37:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 18 Feb 2002 13:38:40 +0100, w <a4qskb$iam$1@flis.man.torun.pl>,
    "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > THX
    > Pomimo, ze do "sciany": ROTFL

    Na tę listę i tak przychodzi zbyt dużo listów.
    Po co więc jeszcze dodajesz swoje nic-nie-wnoszące posty?

    > EOD

    Cóż to EOD? End Of Drama?

  • 20. Data: 2002-02-18 18:04:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 18, 2002 at 06:37:46PM +0100, Radosław Popławski wrote:

    > Cóż to EOD? End Of Drama?

    Moze dream - mama przyszla go obudzic ;-)

    --

    --w