  • 1. Data: 2003-04-07 14:34:53
    Temat: OT Rzepa-online platna :(
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Szanowni Państwo,
    od maja wprowadzamy opłaty za korzystanie z części zasobów
    Rzeczpospolitej On Line. Wykupiony dostęp pozwoli na pełne korzystanie
    z Archiwum oraz ze wszystkich dokumentów w serwisach Prawnym i
    Ekonomicznym.
    Wzorem największych światowych serwisów pozostawiamy bezpłatne m. in.
    wydania gazety, dodatków i dodatków specjalnych z ostatnich siedmiu
    dni, wyniki wszystkich wyszukiwań itp.
    Trudna decyzja o wprowadzeniu opłat pozwoli nam, ku wspólnemu
    pożytkowi, na istotną rozbudowę i poprawienie jakości oferowanych
    usług.

    Marek Kopyt

    Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem:
    www.rzeczpospolita.pl/serwisy
    ---------
    Ych, szkoda

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-04-07 14:39:59
    Temat: Re: OT Rzepa-online platna :(
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Trudna decyzja o wprowadzeniu opłat pozwoli nam, ku wspólnemu
    > pożytkowi, na istotną rozbudowę i poprawienie jakości oferowanych
    > usług.

    Tratatatatata

    ;-)

  • 3. Data: 2003-04-07 15:05:03
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > Rzeczpospolitej On Line. Wykupiony dostęp pozwoli na pełne korzystanie
    > z Archiwum oraz ze wszystkich dokumentów w serwisach Prawnym i

    IMHO z ceną to niejakie przegięcie
    "pierwsza licencja - abonament miesięczny 150 PLN/miesiąc"

    Za pól roku to może bym i tyle zapłacił, ale za miesiąc???

    Pix

  • 4. Data: 2003-04-07 15:10:42
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl>

    Ubolewam, ale wcale mnie to nie dziwi, bo to co sie dzieje w Polsce jest
    zawsze pod prad wszelakich trendow swiatowych :-(. Niektore gazety online na
    Zachodzie sa znacznie rozszerzonymi wersjami swoich papierowych odpowiednikow
    (aczkolwiek zazwyczaj jest to tylko pare numerow wstecz, za archiwalia trzeba
    zaplacic). U nas Wyborcza znika po okolo tygodniu, Polityka - tylko fragmenty,
    Maxim - wcale, teraz Rzepa. Czasem mam wrazenie, ze chodzi o to ze poziom
    polskiego dziennikarstwa jest tak slaby, ze potencjalny czytelnik moglby nie
    kupic papierowego wydania po przeczytaniu zajawki. Dlatego proponuje dodatkowo
    zafoliowac wszystkie gazety w Empikach :-)).

    pozdrawiam,
    Przemyslaw Sperling
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2003-04-07 18:59:47
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

> [...]
    > Rzeczpospolitej On Line. Wykupiony dostęp pozwoli na pełne korzystanie
    > z Archiwum oraz ze wszystkich dokumentów w serwisach Prawnym i

    no niestety... można się było spodziewać. I tak jestem pełen podziwu że tak
    długo
    archiwum było za free. wyborcza od zawsze miała płatne archiwum.

    --
    Karol Żwiruk
    http://karty.zwiruk.pl

  • 6. Data: 2003-04-07 23:29:40
    Od: "chillin" <c...@o...pl>

    Wzorem największych serwisów???? Konkrety proszę! Które serwisy? Które
    gazety? Bo jakoś nie mogę wyczuć tych trendów.
    Nie będzie mnie stać na wykupienie licencji. 150 mcznie? No thank you. Będę
    sobie archiwizował wydania rzepy, po roku "zaoszczędzę" na pożądnego
    twardziela, na którym wszystko sobie będę trzymał. Żałosne? Polska to nie
    TVN brachu. Rzepa żąda za dużo kasy

    Kto wie, może będą tacy, którzy będą oferowali archiowizację wydań onlinowej
    rzepy...oraz innych światowych serwisów...?

    Ideał sięgnął bruku.

  • 7. Data: 2003-04-08 08:03:31
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    chillin napisał:

    > Wzorem największych serwisów???? Konkrety proszę! Które serwisy? Które
    > gazety? Bo jakoś nie mogę wyczuć tych trendów. [...]

    Wyborcza "od zawsze", od niedawna płatne jest
    archiwum kilkanastu dzienników wydawanych przez
    Polskapresse.

    Szy.

  • 8. Data: 2003-04-09 22:21:33
    Od: "chillin" <c...@o...pl>

    rzepa pisala o swiatowych trędach, szymon.
    nie uwazam zeby to bylo swiatowe
    no poza cenami