  • 1. Data: 2003-04-07 11:07:21
    Temat: [ing] Taryfa 0 i prowizje
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Po kilku bezskutecznych ostrzezeniach, ze szykuja mi prowizje 2 zl na koniec
    marca i po zaksiegowaniu tej prowizji 4 kwietnia dostalem info ze
    wystornowano i jest OK.

    Juz dzis w menu rachunki/informacja widze ze na koniec kwietnia znowu
    szykuje sie jakas prowizja 2zl i zaczalem kolejne molestowanie biednej pani
    Marioli B.

    chyba mnie w tym ING nie lubią :-))
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-04-07 12:31:31
    Temat: Re: [ing] Taryfa 0 i prowizje
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    > Po kilku bezskutecznych ostrzezeniach, ze szykuja mi prowizje 2 zl na
    koniec
    > marca i po zaksiegowaniu tej prowizji 4 kwietnia dostalem info ze
    > wystornowano i jest OK.

    Mnie jedynie Mariola B. odpowiada, że przekaże info do oddziału.
    Później nikt mnie o niczym nie informuje tylko zwracają kasę (ale pobierają
    zawsze - już 4 razy wzieli).

    >zaczalem kolejne molestowanie biednej pani Marioli B.

    Może ona tak lubie :-)
    W sumie żeby od pół roku nikt nie mógł tego naprawić to się w głowie nie
    mieści - może by tak do Waiss-a z Zetki zadzwonić?

    > chyba mnie w tym ING nie lubią :-))

    Nie jesteś sam - razem nas na taczce wywiozą :-)

    Gerard

  • 3. Data: 2003-04-07 12:49:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Gerard"

    > Nie jesteś sam - razem nas na taczce wywiozą :-)

    ale bylo tu juz kilka glosow ze u nich na taryfie 0 zadnych oplat nie
    pobieraja - nie liczac cwaniaka ktory tam trzyma zero zl ;-))
    Czyli jest taka mozliwosc w systemie zeby nie pobierac tylko oddzial
    (Grojecka przy Banacha) cos mi zepsul, bo przez kilka miesiecy bylo OK

    A z tym odsylaniem do oddzialu to tez ze mna probowala, ale sie nie dalem -
    to jest blad systemu i niech sami to wyjasniaja!
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-04-07 19:57:52
    Temat: Odp: [ing] Taryfa 0 i prowizje
    Od: "Hubbard" <p...@p...onet.pl>

    Mi nigdy nie pobrali, oczywiście przy zmianie taryfy pani napisała
    (odręcznie) że nie chcę wyciągów. Trochę się tylko zdenerwowałem, że przy
    zmianie za parę dni nowego okresu rozl. pobrano całą prowizję za poprzednią
    opcję. A żony pęsja jeszcze siłą inercji tam ląduje.
    Nie rozumiem uwagi o zerowym saldzie - ja tam już miałem nawet ujemne
    (prowizja za Maestro)
    BTW, widziałem w TOiP, że od wypłat w kasie pow 5kzł nie pobierają prowizji.
    Czy to coś nowego, bo miesiąc temu mi pobrali 3zł...

    Hubbard

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6rs6q$k9a$...@n...news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2003-04-08 08:35:39
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    > Czyli jest taka mozliwosc w systemie zeby nie pobierac tylko oddzial
    > (Grojecka przy Banacha) cos mi zepsul, bo przez kilka miesiecy bylo OK

    Mnie pobierali 28.10, 28.11, a teraz 28.02, 28.03 no i pewno 28.04 też mnie
    skroją. Czy u Ciebie są te same dni?
    Może to jakieś ogólne niedomaganie systemu, a nie sprawa oddziała (mój
    oddział jest w Opolu)?

    A na marginesie - nigdy zera na koncie nie miałem, ale wypłat też tam już
    nie posyłam.

    Gerard

  • 6. Data: 2003-04-08 11:23:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Gerard"
    > Mnie pobierali 28.10, 28.11, a teraz 28.02, 28.03 no i pewno 28.04 też
    mnie
    > skroją. Czy u Ciebie są te same dni?

    u mnie 28.2 i 28.3 - przedtem od sierpnia bylo dobrze
    o dziwo poprawili po ostatnim moim mailu, ze znowu widze na koniec kwietnia
    przygotowana prowizje i teraz jest 0 prowizji. Odpisali:
    "Po dokładnym sprawdzeniu Pańskiej sprawy ustaliłem, że nie powin
    na być już pobierana prowizja za wydruk wyciągów pod koniec kwie
    tnia. Możliwe jedna że z powodów systemowych prowizja ta zostani
    e mimo wszystko zaksięgowana - w takim przypadku proszę nas powi
    adomić o tym fakcie. Pragne Pana kolejny raz przeprosić za zaist
    niałą sytuację.
    Z poważaniem
    Damian Bxxxxxxxx"

    > A na marginesie - nigdy zera na koncie nie miałem, ale wypłat też tam już
    > nie posyłam.

    to ktos inny chwalil sie tu, ze ma zero i nie biora prowizji w debet. a jak
    potrzebuje forse to robi przelew na ING z innego ebanku
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-04-08 23:00:54
    Temat: Re: [ing] Prowizje.
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Apr 2003 13:23:18 +0200,
    osoba podpisana: blad <b...@W...pl>
    napisała:
    [...]
    Jak pisałem wcześniej,mi w Taryfie "0" nie pobierają. W zamian za to
    pobrali mi 2,5 złotego za wyciąg na OKO :-/
    Co ciekawe, gdy się wczytać w dziś ściągnietą TOiP to 2,5 PLN jest
    (powinno byc) tylko w przypadku wysyłania wyciągów po każdej zmianie
    salda ....
    Hmm. To już mi się przestaje podobać. Na sugestię zmiany banku mogę
    odpowiedzieć ze mam tam Kasę Mieszkaniową,(która funkcjonowała ... tak
    sobie)

    KJ

    --
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler